Gå til innhold

[Løst] Samsung TV ute av produksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Skulle endelig sette meg ned og bestille meg samsung ue55es8006, men nå finner jeg den ikke noen plass? Er den tatt ut av produksjon? Om denne ikke er å få tak i, vet dere om andre like bra alternativer til samme prisen, altså 13k? Må ha en ny, BRA tv, og denne var det som jeg ville ha, men det må jo finnes flere bra alternativer? Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takktakk, men har sett litt på 2013 modellen i 8-serien, og går god for den. Ser ikke helt hvordan jeg skal ha nytte av en kurvet tv, ut fra det som anmelder skriver i testene. :) tror jeg merker denne som løst. :)

Skrevet

Joda, den ser jeg, men spørsmålet er bare om noen fremdeles selger den. Prisjakt finner ingen. Selv om det ikke er enorm forskjell på tv-ene så tenk at årets modell er raskere og har noe bedre bilde. I tillegg er det greit at den er oppdatert mtp smart-tv.

Skrevet

Hvorfor i alle skal du kjøpe dårligere TV fra 2013 bare fordi det er 8-serie, når du kan få årets 7 serie som er langt bedre? Skjønner meg ikke på det her. Dårlig kjøp har du gjort om du har kjøpt 8-serie fra i fjor.

Skrevet (endret)

Det er fjorårets. Ikke at det ser ut som cdon.no har den på lager, så er du heldig får du kansellert ordren.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2608441

Denne tven er billigere, har bedre bildekvalitet og bedre smart-tv. Når du først kjøper ny TV og skal ha den noen år, er det ikke greit å ha best mulig for penga? :-)

Endret av Alastor
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...