Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Museplate venstreklikk fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal begynne på videregående så jeg kjøpte en HP Probook 430 gjennom Atea.

 

Da jeg skrudde på PC'en så fikk jeg ikke venstreklikk-knappen på museplata til å virke. Jeg trykkte flere ganger på den og fant ut at hvis jeg trykker hardt ytterst på knappen så virker den.

 

Det blir litt slitsomt å gjøre dette hele tiden når jeg bruker den. Så jeg lurte på om noen her vet om jeg kan fikse dette selv? Eller må jeg sende den inn?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, kan alltids skru opp topp-plata og rette litt på peke-plata. Det hender at de ligger litt skjevt. Eller så kan det være noe galt med sensoren.

Uansett risikerer du å ødelegge litt for deg selv med tanke på garanti og reklamasjon. Ikke alltid produsenter er så begeistret for at kunder skrur opp varene for å utbedre feil selv.

 

Iogmed at den er ny ville jeg nok levert den tilbake. Det er en DOA, så sånn sett skal det i utgangspunktet bare være å levere den inn og få utlevert en ny.

Husk å pakke den pent ned i original eske, sammen med alle manualer, klistremerker og alt det der. Dersom eske er skadet og ting mangler blir det garantisak, og du blir uten pc i en lenger periode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...