Gå til innhold

Tablet for hvermannsen

Dingy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nettbrett til broren min.

Han er en relativt enkel kar som primært skal bruke det til finn.no / surfing, e-post , Facebook og lignende.

Noen anbefalinger i prisklasse under 4k?

Sim/3g/4g er absolutt en fordel, nesten ett must. Lagringskapasitet er ikke så viktig. Må være responsiv å surfe på (iPad 2 ytelse på surfing er minimum, selv det oppleves som tregt å surfe vg på)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Hva med størrelse? 7", ca 8" eller ca 10"? OS? iOS, Android eller Windows? Trenges egentlig 3G/4G? Han har vel mobiltelefon med internettdeling?

Skrevet

Tja, 10" er vel å foretrekke (for å dekke gapet mellom mobil og Laptop). Han har Android telefon, så det ville også være en fordel.

Internett deling - ja, men han er ikke fullt så teknisk at det er noen fordel å bringe en potensiell feilkilde inn i ligningen (både på min HTC M8 og de iPhone jeg har hatt, 4,4s og 5 så har delt Internett/hotspot bare vært semi-stabilt, spesielt over tid/inaktiv)

Skrevet

IPad er uforsvarlig dyrt / overpriset.

Tenker mer og mer på poenget ditt med at 3g ikke er såå viktig...

hva tror dere om galaxy 10.1 2014 edition? Ser de går for under 3000,- nye på finn...

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

iPad finnes bare i toppmodell, og er ikke "overpriset" i forhold til de modeller du må opp til for å få tilsvarende med Android.

Skrevet

Galaxy tab S overgår etter min mening samtlige i produkter til langt hyggeligere pris, men vil ikke at dette skal bli iPxxx vs. noe annet tråd. Jeg har både iPad (2) og galaxy tab, og fornøyd med begge :)

Men er galaxy 10.1 2014 edition ett greit brett for daglig dags bruk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...