Thor'en Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Men Alec.... Hva har du funnet på her? iso 3200 lukketid 1/640 f5,6 Ikke helt etter boken dette..... men det gir unektelig en spesiell bilde-effekt. Mvh Thor
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Men Alec.... Hva har du funnet på her? iso 3200 lukketid 1/640 f5,6 Ikke helt etter boken dette..... men det gir unektelig en spesiell bilde-effekt. Mvh Thor Hei Thor ! Grep fatt i kameraet da det plutselig pøsregnet. Og det har hatt innstillingene fra forrige gang. Jeg bruker stort sett manuell innstilling og auto ISO , da har jeg kontroll over både lukker og blender og auto ISO tar seg av endingene i lysforholdene. Stiller den inn fra 100 ISO , øvre grense varierer jeg etter lysforholdene. Ellers er jeg ikke så opptatt å gjøre alt etter boken , at resultatet blir bra er jo det viktigste. Og det er jo unektelig morsomt å eksperimentere med foto. MVH Alec
smort1 Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Veldig bra av regnværet! Ser jo nesten ut som sludd! Liker! (bildet , altså)...
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Veldig bra av regnværet! Ser jo nesten ut som sludd! Liker! (bildet , altså)... Hei smort1. ! Takker for positiv og hyggelig kommentar ! Ja det var godt det ikke var sludd. Antakelig får vi noe lignende vær i løpet av helgen , og det finnes jo ikke dårlig vær , bare dårlige klær. Mvh Alec
Anbefalte innlegg