Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daske Fredrik, Eline og Kaiern. :p

GANGDAWSK!

*Daske litt på SupremeX også*

*Daske på dere alle*

Hm, dette blir en god kveld tror jeg.. Jeg skal rette feilene i nynorsk stilen min så jeg får 5 og ikke 5-... Blæ, jeg har ikke lyst, men jeg burde :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hm, dette blir en god kveld tror jeg.. Jeg skal rette feilene i nynorsk stilen min så jeg får 5 og ikke 5-... Blæ, jeg har ikke lyst, men jeg burde :hrm:

Send den til meg, og jeg kan rette litt! :w00t:

Skrevet

Har noen andre enn meg lagt merke til at JoachimR nesten ikke har vært på forumet i det siste? Lurer på om det er på grunn av den uheldige uttalelsen han kom med (sitert i Neptun_s signatur). :wee:

Skrevet
hvis man driter for hardt så sprekker det litt og man bynner og blø, er det fali?

Nei, tror ikke det... Så lenge det skjedde i "åpningen" og ikke lenger inn i tarmsystemet.

Æsj, hva er det jeg sitter å snakker om?

Skrevet
Han har vel skjønt at alle synes han er en tåpelig, snobbete drittunge.

Han er snobbete og bortskjemt, men en tåpelig drittunge er han ikke.

Skrevet

Jeg syns han er tåpelig. Hva andre synes vet jeg ikke. Jeg for min del er drittlei av å lese om papaen (med én p) og mamaen (med én m) hans. Han poengterer hele tiden at han kommer fra en velstående familie, bor på Oslo's vestkant og at superpapaen hans har masse penger. Blir kvalm.

Skrevet

En kompis fortalte at når han og en kamerat hadde vært og kjøpt kebab på den lokale kebabsjappa var det to engelskmenn der, og de som eier sjappa var ikke helt sikker på engelsken.

"Do you want a gafel?"

"That is skiinke."

"Are you from Poland?"

Hoho, jeg lo godt. :!: Men de som jobber der er überkule. :cool:

Skrevet

Uansett, han slår ikke pappaen min! Han bor så langt øst det går ann i Oslo (Holmlia) og er forsker. Og han har ikke motorsag en gang. :wee:

Skrevet
Har noen andre enn meg lagt merke til at JoachimR nesten ikke har vært på forumet i det siste? Lurer på om det er på grunn av den uheldige uttalelsen han kom med (sitert i Neptun_s signatur). :wee:

Neptuns singatur er?

Har bare hatt en slitsom uke?

Skrevet

Neptuns singatur er?

Se etter da vel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...