Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

******, nå har jeg halve helga gått allerede og jeg har ikke gjort annet enn å campe inne på rommet mitt med iMac og Pcen... Skal på sjøloftet senere ikveld å spise pizza da, verdens beste pizza :green:

Wabby, hvor og når er det du skal på julebord? var det idag?

Skrevet
Wabby, hvor og når er det du skal på julebord? var det idag?

Noen pils på Lundetangen, så skal på JegerMeisteren og spise, så skal jeg tafse på Smårips på Kick. :D

Blir så bra atte :dribble:

Skrevet

Også har du Napoleon og King David lang oppe i skauen :D

Anyway, conrads er farlig. De tar klikklakk Visa og samler opp. Leverer for trekk en eller 2 ganger i mnd. En kamerat av meg brannt seg på det. Trudde han hadde penger og slik. Ble mange pizza og vips så lå han plutselig i minus

Skrevet
Kjøpte meg genser og greier, weee. Sånn med blå og brune og berse striper på tvers, den er über. (Kjøpt på H&M btw). kanskje jeg skal vatte opp webcam og ta pics? :p

Gjør det ;) Og ikke legg den bare på senga. Ha den på deg ;)

Skrevet

Wabby: Blir sikkert en morro kveld det :D Men du må slutte å jobbe så jævligt..!

Haltan: Åssen går det med boikotten deres da? *prate om haltan, nvoetfiv og jens @ irc*

PS, det er liv der ;)

Skrevet
Wabby er workaholic...

Pffft ! :cool:

bare så dere vet det så skal jeg har fri imorgen !

Skal jobbe med å flytte da :blush:

Anyway, jeg har 5 fridager igjen av året :p Har nok å gjøre...

Skrevet

Nuvel, jeg glemte det tredje alternativt på den bilstereoen. Nemmelig at alt virket :roll:

Fant ingen feil (logisk nok) så for man se hvor lenge det varer. trallala...

Skrevet
Nuvel, jeg glemte det tredje alternativt på den bilstereoen. Nemmelig at alt virket :roll:

Fant ingen feil (logisk nok) så for man se hvor lenge det varer. trallala...

Helt til då trykker på en knapp og så slokner alt...

En kamerat har slik at hvergang han slår over på fjernlys så kutter cd-spilleren i 2 sekunder.

Skrevet

Du ekke på MSN Halfie :(

Nå har jeg vært på Haugenstua, og oppdaget noe nytt kult med skating. Orker ikke skrive alt her, men har lært meg 4 nye triks i dag. Selv om de ikke var über.

Wee, elsker skating nå :mrgreen:

Skrevet

Miniramp ja, det var überkult. Ettersom jeg ALDRI har skatet ramp i hele mitt liv, utenom dropping.

Så de triksene er sikkert ikke noe stort for deg som kjører mye ramp (?)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...