Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Puh. Jeg er SÅ lei av å surfe ikveld, samt jeg har enda ikke kommet meg hjem fra jobben :(

Kosedyret jo!

I'm sorry if i have offended you dude! :sadhug.gif

Endret av nvoetfiv
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Skrevet (endret)

Bah. Har ikke flere ekle mms å sende. :shrug: Da går jeg og sover snart. Leser litt videre på prozac nation ;)

Er sulten.

IGJEN! :roll:

Uansett, kombinasjonen av gutter og fyll gir en farlig ærlighet :yes:

Endret av Candyfloss
Gjest mafister
Skrevet
Dumt av deg å ikke svare på innlegget mitt :p

Javel, natta. :)

Var det en godt innpakket trussel? :wow:

Skrevet

Men bah.. Jeg tror jeg stikker og legger meg.. Ikke fordi jeg er trøtt, men fordi jeg vil at det skal bli imorgen så fort som mulig ;)

Skal lage middag til ett par meget gode venner :woot:

Blir luksus, Miles Davis på platespillern, levende lys etc.. Blir koselig!

Skrevet

Nei, det var det så definitivt ikke. :p

*muahaha* :roll:

Argh! Irritererer meg forresten over noen fnisejenter i klassen! De ler av alt, og bruker fjorten tonn sminke. Har seriøst blitt GAL. Kanke jeg finne en da. :(

Gjest mafister
Skrevet (endret)

Så noen sånne jenter på H&M i dag. Sånne med bar mage i 15 minus. :roll:

Du er heldig som har dem i klassen :shrug:

Hvorfor lyser allyse rødt?

Endret av Candyfloss
Skrevet

Ja, er glad over at ikke alle jenter er sånn. De er kanskje populære noen måneder i fjortisalderen, men når man byner å få litt vett i huet som gutt skjønner man hva som betyr noe :) :)

Gjest mafister
Skrevet

Har noen gutter i klassen som leker så jævlig digge, i hvert fall i gymmen og sånt. Saken er, de er ikke digge i det hele tatt. Hvis jeg hadde visst hvordan man putter inn et bilde i teksten, hadde jeg gjort det. Bare for å vise deg helt klart.

Skrevet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202575

Bah! Seriøst, jeg vil så gjerne vite hvem som kommer med "la oss lage en ny og ENDA større bombe enn den vi har nå.."... Er til å grine av. Men det skal jeg ikke. Jeg skal sove!

God natt, sov godt dere!

De er vel som meg. Driver og lager en svær thunder "ATOM" king. Er vel 11 thunder king krutt på den. Sparer den til noe spesielt. :mrgreen:

Skrevet

Jo altså eg gikk ned i kjelleren for å hente en gammel 15" skjerm. Da eg rotet der nede kom eg over en pose med thunder king batterier. Så begynte eg å skrelle og mekke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...