Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehehe Daniel. Nå er jeg sulten, lurer på om jeg skal lage meg noe skikkelig godt, men vet liksom ikke. Jeg er forresten superfornøyd med ommøbleringen i dag.

Da må du vise oss åssen du har møblert.

Men jeg køyer. Vi ble eid i PCW igjen. Natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en god dag i dag, for første gang på leeenge! :woot:

Først fant jeg ut at skattelistene tror at jeg er 16, slik at jeg slipper skatten, og så gikk jeg i fakkeltog med noen gode venner(veninner? Kan jeg si det som gutt?), som var helt usannsynlig hyggelig..! Skikkelig kontrast.. Skal legge meg NUH, og sovne fort. Skal få meg en god natts søvn håper jeg :)

Edit: God natt folkens! (Jens, Haltan, Thea, Daniel, Bjørn, b-real , pluss alle jeg glemte) :)

*nvoetfiv gir en kjempelang og digg og god klem til alle her, + de som føler at de trenger det..!

grouphug.gif

Skrevet

Er nesten så jeg har lyst å legge ut rommet mitt, men det er bare an haug akuratt nå... Er nesten aldri på rommet...

Men skal nok få laget et über kozy rom etterhvert... Dit skal jeg ta meg meg alle g33kdamene ;)

Skrevet

:lol:

*bilder i hodet*

Britney legger kanoleppene sine til hver sin side og onanerer med hele handa langt opp i høna...

Vet ikke hvorfor jeg fikk slike tanker... men kansje for at det er sent... :roll:

Skrevet
Det er jo etter kl.24 at man blir pervers :D

joa, men inni hodet er man oftere pervers... sex på jobb, sex i bil, sex her ,sex der... sex overalt...

... men seff på en mer delikat og pervers måte enn nevnt over... *grin*

Skrevet

Kjeder meg. Har ikke peiling på hva jeg skal finne på nå. Tror jeg skal sitte meg å spille raven shield. Men er ikke helt sikker. Er også sulten som f... å har ikke noe spes med mat hær heller. Tror jeg skal kjøre en tur på statoil etterpå

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...