vickers Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg kjører nå Office 2003 Engelsk versjon. Denne har ikke Norsk ordliste. Er det mulig å importere ordliste fra Office XP?
jokki Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 jeg har ikke office xp på norsk heller så gjerne svar på hvordan å få norsk ordliste på engelsk office 2k3 også.
vickers Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har funnet ut at MS har et program som heter Proofing Tool. Kan dette løse problemet?
kjhanken Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har funnet ut at MS har et program som heter Proofing Tool. Kan dette løse problemet? Jepp, kjøp Office Proofing Tools 2003 ifra Microsoft så får du ordlister og lignede for 50 språk. Se her for mer info
vickers Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Skrevet 26. oktober 2003 Svin som tar betalt for noe sånt... enden: De skal nok få svi med rente Men er det ingen som vet om andre måter. Jeg har Office XP på norsk, kan man legge inne noen filer fra denne i Office 2003 slik at man får norsk ordliste?
vickers Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 Er det absolutt ingen som har noen tips her......
kjhanken Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Det går alttid ann å prøve. Kopier lex-filene som befinner seg i proof mappen under Microsoft Shared.
vickers Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 Det går alttid ann å prøve. Kopier lex-filene som befinner seg i proof mappen under Microsoft Shared. Helt utrolig, men dette virket......Jippi!!!!!!!! Takker så meget kjhanken
jokki Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Det går alttid ann å prøve. Kopier lex-filene som befinner seg i proof mappen under Microsoft Shared. Helt utrolig, men dette virket......Jippi!!!!!!!! Takker så meget kjhanken Du har ikke lyst å sende meg de lex filene som vedlegg til mailen min? Jeg skulle så gjerne hatt dem. [email protected]
vickers Skrevet 1. november 2003 Forfatter Skrevet 1. november 2003 En annen ting jeg lurte på under samme emne. Er det noen som vet hvor OCR filene til Microsoft Office Document Scanning ligger?
kjhanken Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Det går alttid ann å prøve. Kopier lex-filene som befinner seg i proof mappen under Microsoft Shared. Helt utrolig, men dette virket......Jippi!!!!!!!! Takker så meget kjhanken Du har ikke lyst å sende meg de lex filene som vedlegg til mailen min? Jeg skulle så gjerne hatt dem. [email protected] Da bryter vi copyright reglene. Når det gjaldt OCR, så har jeg ikke peiling, men se om du finner noe under Microsoft Shared mappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå