Gå til innhold

TV 2 Sumo klar for Apple TV i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, HBO-nordic fungerer via AirPlay, men det er en elendig løsning. Ikke native AirPlay, kun AirPlay Mirroring. Dårlig oppløsning, hakker (med 25 MB linje), ikke mulig å sette telefon i dvale. I tillegg er appen veldig mangelfull og husker ikke hva du har sett, hvor du er og er generelt vanskelig å navigere i. Mye enklere å ha en app på AppleTV e.l. og ikke være avhengig av å styre fra et eksternt nettbrett eller en telefon som er en mer personlig gjenstand.

 

SUMO er ikke reklamefritt og alt for dyrt. De virker som de bare viser opptak av det som har gått på TV innklusive reklamepausene. Går riktignok an å spole over reklamer, men føles ikke helt greit å betale masse for dette. Men, ofte kampanjer (f.eks. i forbindelse med OL og VM) med gode priser og også mulighet for å få studentrabatt og lignende.

 

Tidligere har det vært enkelte serier som ikke har kunnet sendes via AirPlay til AppleTV fra SUMO-app, håper nå alt innhold er tilgjengelig i den nye ATV-appen...

Lenke til kommentar

 

Og HBO-nordic glimrer ennå med sitt fravær på ATV...

 

Og på PS3...

og PS4...

og Xbox One...

og Chromecast støtte...

 

Utifra http://hbonordic.com/how-to-watch-hbo er det fremdeles bare tilgjengelig på Xbox 360 og smart TVer fra Samsung.

HBO Nordic sin platformstøtte er håpløs. Jeg har delvis tilgitt dem fordi de tross alt er en liten aktør (globalt) og sikkert sliter med å komme inn på platformer som Apple TV, men denne dealen til Sumo viser jo at det er bare vas....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan er bildeflyten på TV2 Sumo på ATV? Jeg har testet på det meste nå, men blir ikke helt fornøyd. Opplever at det er vanskelig å få det til bra fra PC (sikkert pga frekvensen på TV). På Chromecasten har det foreløpig vært for mye problemer. Jeg hadde vært villig til å investere i ATV også hvis det viser seg å være det beste alternativet. Synes det er litt rart at 25 bilder i sekundet oppleves som hakkete når antallet er det samme på vanlige TV-dekodere...

 

Hva mener dere er den beste måten å se TV2 Sumo på pr dags dato?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...