Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp! Mora mi vil installere ISDN!


Anbefalte innlegg

Min kjaere mor, som da hun en gang i tiden kjoepte grafisk kalkulator ikke kunne skjoenne hvordan i all verden hun kunne slaa den av( det var et klistremerke av en graf over displayet...), har faatt det for seg aa bestille ISDN av grunn:

"Da får jeg 2 linjer. En til vanlige telefonsamtaler og en som er aktiv ved nettbruk...".

 

Hva skal jeg si til henne som kan faa henne til aa forstaa at ISDN fra Stjelenor er en saerdeles daarlig ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-20 07:10, Monhart skrev:

Det står jo tydelig at det er ISDN det er snakk om, vist du kan lese da..



 

Det jeg mente var

 

1. har han bare 56k modem i fra før? (kjekt om han hadde sagt fra om dette.. ikke sant Monhart?

 

2. om han feks bor øverst i nord Norge så får han ikke adsl så ja selvfølgelig er det da bedre med ISDN en 56k modem

 

3. DrDoogie skrev: Hva skal jeg si til henne som kan faa henne til aa forstaa at ISDN fra Stjelenor er en saerdeles daarlig ide?

 

derfor så lurte jeg på om dette var en liten krangel om hva mor skulle bestille, enten ADSL ELLER ISDN.

 

Siden det finnes faktisk noen mødre som er litt "skeptiske til adsl"

 

 

4. jeg gidder f*** ikke forklare meg mere siden kl er 07:44 og jeg er stuptrøtt.. (du burde skjønne hva jeg mente med alt dette)

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: hmm på 2002-02-20 07:49 ]

Lenke til kommentar

Jeje...... Det er da vel greit nok at mora di vil ha ISDN....... (som det ble sagt er telefonene myyyye hyggeligere da de har display) hihi.

Bare la mora di kjøpe ISDN men, IKKE BRUK TELEHOR BRUK TISCALI WOLRD ONLINE. DU KAN BESTILLE ABBONEMENT DIREKTE PÅ NETTET. Eller du kan gå til di lokale Elkjip butikk og vente en mnd. på og få installasjons CD.

 

Ungdommen må stå sterkt

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-20 11:55, SirHartge skrev:

Dette passer under internett/nettverk.



du er kul SirHartage, kan du ikke annet enn å skrive hvor postene burde plasseres?Poenget er å få svar på sitt spørsmål, jeg er fullstendig klar over at det må være orden her, til en viss grad. Men når du maser om det hele tiden så blir det litt latterlig.

Lenke til kommentar

> Hva skal jeg si til henne som kan faa henne til aa forstaa at ISDN fra Stjelenor er en saerdeles daarlig ide? <

 

Hun trenger ikke 128K ( valgfritt ), for å være tilkoplet Internett samtidig som telefonen er i bruk.

 

Hos Tiscali f.eks.

http://signup.tiscali.no/info_surfer_p.phtml har de et 30 min./ døgn tilbud som rimeligste > World Surfer tillater overføring av ubrukte minutter innen samme uke < mrk.: de andre produktene der tilbyr ikke denne 'sparefunksjonen'.

 

 

 

 

_________________

mvh. Tram

2 x BE6 & PIIIE

Kyro II & G400 MAX

 

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-02-20 12:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-20 12:14, TRAM skrev:

Hun trenger ikke 128K ( valgfritt ), for å være tilkoplet Internett samtidig som telefonen er i bruk.


Hos Tiscali f.eks.

har de et 30 min./ døgn tilbud som rimeligste > World Surfer tillater overføring av ubrukte minutter innen samme uke < mrk.: de andre produktene der tilbyr ikke denne 'sparefunksjonen'.


 

Hva i all verden mener du egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...