Gå til innhold

Trenger fanehjelp!


Q.Q

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer rett og slett på om det er noen måte man kan kopiere og åpne same fane i ny fane. Altså, jeg vil ikke bare ha samme side i ny fane men også teksten som er skrevet der? Noen spesielle nettlesere som kan dette eller add-ons?

 

Setter pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samtlige nettlesere har vel den muligheten? Er bare å copy/paste adresselenke i søkefeltet, det.

Skjønte ikke helt hva du mente med det. Jeg vet hvordan jeg kan duplisere en fane. Forklar det gjerne litt bedre hvis du vil :)

Lenke til kommentar

Samtlige nettlesere har vel den muligheten? Er bare å copy/paste adresselenke i søkefeltet, det.

 

Ikke hvis TS vil ha med midlertidige endringer, som utfylling av skjema osv.

 

Om dette lagres underveis eller ikke kommer litt ann på nettsiden du holder på med, er ikke helt sikker på om det finnes noen utvidelser designet for dette da jeg selv ikke klarer helt å se nytten i det :p

 

Hvorfor ikke bare kopiere over manuelt?

 

Edit: Google Chrome har en "Dupliser" mulighet, hvis du høyreklikker på fanen, dette kan fungere.

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

 

Samtlige nettlesere har vel den muligheten? Er bare å copy/paste adresselenke i søkefeltet, det.

 

Ikke hvis TS vil ha med midlertidige endringer, som utfylling av skjema osv.

 

Om dette lagres underveis eller ikke kommer litt ann på nettsiden du holder på med, er ikke helt sikker på om det finnes noen utvidelser designet for dette da jeg selv ikke klarer helt å se nytten i det :p

 

Hvorfor ikke bare kopiere over manuelt?

 

Edit: Google Chrome har en "Dupliser" mulighet, hvis du høyreklikker på fanen, dette kan fungere.

 

 

Er litt verre når det er snakk om 200 faner ++. Gidder ikke å gå inn på hvorfor :) Har brukt dupliser muligheten til chrome, men teksten jeg har skrevet blir ikke kopiert over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...