Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Hei Jeg ringte nettop ngt og de sa at for å få internett på den pc'en så måtte jeg sette dns-server eller noe sånt til xxx-ip (jeg har den skrevet ned her) han hadde ikke tid til å si hvordan jeg gjorde det og så at jeg skulle se i brukerveiledningen, men den har jo jeg mista.. noen som kan forklare meg? han sa kontrollpanel, nettverk, lokal-tilkobling... noe der.. jeg finner ikke noe lokal-tilkobling der.. Jeg kjører win98. høper på seriøse svar. takk!
Nichlas Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 http://tjenester.tiscali.no/help/adsl/conn...?content=103657 <--- dette er for Tiscali, men du ser i hvert fall hvor du skal skrive inn IP'ene til DNS-serverne, så denne bør duge.
Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Skrevet 23. oktober 2003 da ble det litt lettere! men han ga meg en primær og en sekundær... hvor skriver jeg inn disse?
objorkum Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Du merker av for Aktiver DNS, skriver NGT som vert og legger inn først primær DNS så sekundær DNS.
Nichlas Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Du legger til IP'ene til DNS-serverne i "Søkerekkefølge på DNS-server", så klikker du på "legg til".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå