Gå til innhold

Netconnection ANS


Anbefalte innlegg

hmm

 

har bestilt et xaser 3 kabinett på denne sjappa, men det pussige er at jeg ikke har mottatt noen ordrebekreftelse. :grumpy:

har sendt flere mailer til dem men ingen kontakt og lurer på om de er oppegående :shrug:

har lett etter tlf. nr til dem men finner ingenting. noen dom har et råd. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg bestilte hos netconnection fikk jeg en ordrebekreftelse dagen etter på at de hadde fått bestillingen min. Deretter fikk jeg pakken (CoolerMaster kabinett) ganske snart etterpå. Men, jeg hadde bestilt PSU og cpu-kjøler også, men de fikk jeg ikke (fordi cpu-kjøleren ikke var inne på lager). Det var jo noe irriterende, og jeg, som deg søkte febrilsk rundt etter et tlf. nummer.

 

Noe de tydeligvis ikke hadde (når jeg ringte til opplysningen fikk jeg nummeret til HotLine på addressen deres i Oslo :p ).

 

Jeg synes dette var ganske håpløst, men de svarte heldigvis ganske fort på e-mail, så jeg er delvis i tvil om hva jeg synes om butikken - merk deg at de var hyggelige med sine svar på min e-mail, og fortalte at jeg kunne få noe tilbud osv. p.g.a. problemene mine.

 

Alt i alt er det en grei webshop, men prisene deres er noe i høyeste laget (en TT Butterfly 480W PSU koster hos dem mye mer enn den koster hos komplett.

Lenke til kommentar
hmm

 

har bestilt et xaser 3 kabinett på denne sjappa, men det pussige er at jeg ikke har mottatt noen ordrebekreftelse.

Jeg har bestilt derfra 3 ganger hittil; aldri hatt noen problemer. men, kameraten min bestilte der for en god stund siden også. Han venta lenge på pakka og etter en ukes tid begynte han å lure litt..

Så spørte jeg om han hadde fått noen ordrebekreftelse sånn at han kunne få spora pakka. Men, nei det hadde han ikke. :grumpy: Resultat var vel at han måtte legge inn ny bestilling, etter først å ha tatt kontakt med dem.

Jeg har ikke hatt problemet selv, da. Har gått helt flott for min del alle gangen jeg har bestilt! :yes:

Lenke til kommentar

Har bestilt flere ganger i det siste og alle pakkene er kommet, det kan ta litt tid før du får svar på mail men det er bare å sende dem en ny, servicen har forøvrig vert bra til nå.

Eneste er noen spes fester til en blokk men det ser ut til å vere levrandøren sin feil da alle blokkene de har fått inn ser ut til å ha andre fester enn det levrandøren har oppgitt.

Lenke til kommentar

Slå den kan jeg godt gjøre.

 

Fikk igår (fredag) endelig pakken fra netconnection med vannavkjøling. Denne var en premie de hadde gitt gratis til et dataparty i begynnelsen av august (!).

De lovte den gang compo-ansvarlig å levere premiene enten før eller under partyet.

 

Vedkommende fikk premien igår fredag, etter å ha purret på dem uttallige ganger.

 

Er litt skuffende at de først sier at de kan levere premier, men så ombestemmer seg. De hadde visst brukt en rekke unnskyldninger, men det er vel lite som kan unnskylde dem når de drøyer så lenge.

 

Netconnection er etter mitt og MANGE andres syn svært useriøse,

og jeg synes det er passelig teit av dem å snike til seg mye god reklame under et slikt arrangement når de faktisk ikke overholder sin del av avtalen. Hvis de ikke ønsket/kunne/eller av andre grunner ikke fikk levert premier fikk de heller sagt "nei". Da hadde compoansvarlig årnet dette hos noen andre, eller evt. kjøpt inn premie.

 

Tipper på at han legger ut et saklig innlegg (hvis han ikke har gjort det allerede) her på forumene vedr. Netconnection, da dette vitner om utrolig dårlig service. (vedkommende som var ansvarlig hadde fra før av forresten lagt igjen endel penger hos dem)

 

Styr unna netconnection folkens.. ;)

 

PS!

 

Jeg fikk også "100% rabatt" på fakturaen. :)

Lenke til kommentar

Det er rart hvor totalt usaklig folk kan være. Man skal da huske at "reklame" hendelsen begynner å bli en stund siden nå. Og det er ikke snakk om svindel men om snikreklame. Skjønner ikke hvordan folk kan være så forutinntatte og fordomsfulle som de er! Er det rart at det blir krig i verden????

Lenke til kommentar

Vel som sagt er jeg blitt behandlet meget bra, og det å gnage på et overtramp som er så gammelt synest jeg er bak mål, de som gjør det bør ta seg en tur foran speilet og granske seg selv litt og tenke på sine egne feil, ville det vert hyggelig å skulle bli utestengt fra omverden for en filleting du gjorde for flere år siden, nei tenk med hue det lønner seg.

Lenke til kommentar

Dette er ikke snakk om en person, men et firma.

Man må drive seriøst, og ikke ha mange slike overtramp på

samvittigheten for å overleve på markedet..

 

Greit å gi folk en ny sjanse, men som kunde

står man i en særstilling. Når jeg hører MANGE som

klager på dem, så tyder ikke det på at de behandler

kundemassen sin bra... da må de skjerpe seg, helt enkelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg bestilte mitt lian li pc6099b

(husker jeg ikke helt feil så var sist julaften på en tirsdag)

på fredagen før julaften, leveringen ble sendt ca 16.00

midt oppi alt julerushet fikk jeg likevel kabinettet mitt på selveste julaften :) har aldri hatt noen som helst problemer med å komme i kontakt med dem heller.

Lenke til kommentar

Netconnection suger hardt!

Lenge siden jeg har vært borte i såpass dårlig kundeservice som det det er mulig å få tak i der.

de bruker lang tid på å sende varer, har dårlig bestillingsystem og du må lete gjennom telefonkatalogen.no etter navnet deres for å komme i kontakt med dem over email.

etter å ha ventet i ca. 2 uker på en pakke fra disse orket jeg ikke å vente lenger. bestilte akuratt det samme fra 3dfxcool.no og fikk det etter bare noen få dager(før netconnection)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...