huber Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Fikk i dag tlf fra en som sa han var fra Telenor og ringte meg fordi det skulle bygges ut Adsl der hvor jeg bor. Jeg ble i fyr og flamme for adsl har jeg avskrevet (bor øde). Jeg skulle i denne forbindelse få et tilbud fra Telenor som gikk ut på å tegne en 1 års kontrakt på isdn fra Telenor for 400.- inkl. Norton 2003 og 1/2 pris på etablering av adsl når dette var klart. Surfing for 12 øre/min + oppk. Dette var mye rimeligere enn det jeg har i dag sa han? (Har tele2 tlf og freeconnect) Jeg ble litt undrende og spurte når adsl var ferdig utbygd og han svarte at kanskje om 1 år. Sa at jeg ikke var intr. men at han kunne sende mag en mail slik at jeg kunne vurdere dette. Fikk straks en mail fra et firma som heter Emoon Sales med en Takk for bestillingen. Synes at det er simpelt av Telenor at de bruker andre til å utgi seg for å være dem for å selge sine produkter. Hva gjør man hvis man hopper på noe slikt og adsl ikke er utbygd etter 1 år. (Har hørt fra Telenorfolk at jeg ikke kan regne med at det kommer til å bli utbygd adsl hos meg) Er det flere som er blitt oppringt av "Telenor" Har forresten ikke hoppet på tilbudet. Mr.Ueland`s edit : topic
CastorFiber Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Tror faktisk Telenor bruker eMoon for å selge ADSL til kunder.. Det er et telemarketing- byrå.
agvg Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Fikk straks en mail fra et firma som heter Emoon Sales med en Takk for bestillingen.Synes at det er simpelt av Telenor at de bruker andre til å utgi seg for å være dem for å selge sine produkter. Det er slik Telenor selger, mange herover har opplevd at de får Telenor ADSL enten de vil eller ei, selv den minste interesse for ADSL blir tolket som en bestilling og i følge TN var det ikke noe problem i og med det var angrefrist eller folk kunne gi f og hente pakken. Hvis du sender meg nummeret ditt på PM så kan jeg sjekke hvordan det ligger ann med ADSL i kapaks og om linja di holder mål.
Ueland Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Finnes det ingen lover som kan stoppe dem fra det idiotiske opplegget? Veldig irritertende når man har bestilt fra andre og telenor kommer inn og tar takeover på linja
energy_x Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Har hatt samme problem selv . jeg hadde bestilt adsl fra ngt etter å ha hatt ngt i 2 mnd fikk jeg en pakke fra telenor i posten, jeg forstod ikke hvorfor men åpnet for å se. Der lå det en adsl gjør det selv pakke som jeg aldri har bestilt, sendte mail til dem og sa at jeg ikke skulle ha adsl fra dem og at jeg har adsl fra før av. Da sa de at de skulle sende en retur pakke til meg men den har aldrig kommet. Telenor er ikke helt goe i hode :x
petterg Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Har hatt samme problem selv . jeg hadde bestilt adsl fra ngt etter å ha hatt ngt i 2 mnd fikk jeg en pakke fra telenor i posten, jeg forstod ikke hvorfor men åpnet for å se. Der lå det en adsl gjør det selv pakke som jeg aldri har bestilt, sendte mail til dem og sa at jeg ikke skulle ha adsl fra dem og at jeg har adsl fra før av. Da sa de at de skulle sende en retur pakke til meg men den har aldrig kommet. Telenor er ikke helt goe i hode :x Skader vel ikke å ha fått et ekstra modem? -pg
Fury Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg tror det var slik, at hvis telemarketing selskapet (eMoon) finner en evt. kunde, så blir de senere oppringt av Telenor for å bekreft bestillingen, akkurat for å avverge slike useriøse selgere. Det var ihvertfall slik med min far :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå