Gå til innhold

ANBEFALING: SSD


Anbefalte innlegg

Ikke vits å handle noe annet enn Samsung 850 Pro, levetid tatt i betrektning, slik jeg ser det. Det er MANGE tester (noen av den særdeles grundige) som alle konkluderer med at 850 Pro er helt i toppen når det gjelder ytelse og stabilitet. Synes at det blir for dumt å utelate den kun fordi dere er litt sene med testing av den, Hardware. Det er fullt lovlig å omtale den som en potensiell kandidat til toppsjiktet og henvise til deres egen test av den når den omsider blir publisert.

 

OCZ har jeg personlig fremdeles mine tvil med, dårlige assosiasjoner med merkevaren etc. da jeg har gått på en smell med dem. Har per i dag en Samsung 830 i laptopen kjøpt på lanseringsdato (i beste velgående, selv etter 7-8 formateringer), samt en server som kjører på en 840 EVO. Neste SSD blir en Samsung, og SSDen jeg kjøper etter det blir også en Samsung. Da har de helt sikkert kommet på banen med NVMe og skikkelig M.2 støtte både i laptoper og på stasjonære hovedkort. Kommer det noe annet på banen som slår dem på kvalitet, stabilitet og hastighet blir det å snuse på det, men per dags dato ser det ikke ut som noen av aktørene på markedet er i stand til å levere på det nivået.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 830 hadde rykte på seg for å være DEN MEST pålitelige disken. Ingen grunn til å velge noe annet enn Samsung til SSD spør du meg.

 

Selv har jeg Kingston HyperX i både HTPC og Laptop og har enda tilgode å oppleve problemer, men mine fremtidlige disker blir helt klart Samsung.

 

Har hatt 830 512GB og opplevde selfølgelig ingen problemer =)

 

Crucial lever også solide disker, og jeg vil tippe Intel også er top notch.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...