Gå til innhold

Hei! Trenger kontruktiv feedback!


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har akkurat startet å lage litt musikk. Bruker FL11 og har holdt på i 3-4 uker.

Jeg tenkte jeg kanskje kunne benytte denne tråden for å følge med på hva andre gjør, men også poste mine prosjekter.

Jeg er veldig amatør, men prøver meg stadig frem og lærer hele tiden nye ting.
Synest det er digg å sette seg ned etter jobb og mekke musikk, siden jeg ikke bare elsker musikk, men også lyd.

Jeg har ikke stort å rutte opp med enda, men jeg har en intro til en sang jeg har begynt på, så dere kan jo høre på den og bedømme, og kom helst med litt feedback også :)

Håper jeg får mye ut av dette forumet!

Mvh PoH / Dvex



Endret av Gumpen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner klarhet/dynamikk i pianoet, synes hat'en er for smal i frekvens og bassen fader ut alt det andre når denne kommer. Kan det være du har komprimert for mye (dynamisk)? Men jeg burde kanskje ikke kommentere da jeg ikke hører på denne sjangeren, dette ble mye destruktivt :(

Takt og rytme ligger i alle fall veldig bra.

Lenke til kommentar

Var ikke destruktiv kritikk, ser mer på det som konstruktiv kritikk, og jeg verdsetter det:)

 

som sakt så har jeg bare holdt på en kort stund, så jeg regner med at det er en del feil. Er også derfor jeg poster det her. Grunnen til at pianoet/ synthen er så ensformig er fordi jeg ikke har kommet lenger, rett og slett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...