Tryminator Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Hei Har domene hos one.com som jeg bruker kun til e post adresser. På mobilen min(note 3) får jeg bare inn et par mailer Før de forsvinner. Logget da på webmailen til one.com for å se der. Det var det akkurat det samme problemet. Når jeg går inn på listen over e post adressene jeg har på domenet mitt er det 3 ulike adresser. Den ene har 13000 e poster og min har 0 e poster. Har Outlook på pcen og der er det ingen problem. Takker for hjelp på forhånd ☺
Mr D Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Hvis du har satt opp e-posten i Outlook som POP-mail uten å angi noe mer enn standardinnstillinger så slettes e-posten fra server når du laster den ned til Outlook på PC. Alternativet er å sette at e-postem ikke skal slettes (eller beholdes x antall dager) i Outlook. Eller å bruke IMAP istedenfor - da blir alt liggende på serveren.
tingo Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 IMAP er et mye bedre alternativ enn POP-3. Interesserte sjeler kan lese seg opp selv på hvorfor.
Tryminator Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 (endret) Vet ikke hva jeg bruker... kommer automatisk. Er Windows accaunt Endret 7. juli 2014 av Tryminator
Mr D Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Du bruker IMAP i Outlook også blir mailene borte fra server?
Tryminator Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Vet ikke hva jeg bruker... kommer automatisk. Er Windows accaunt
Mr D Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Hva er vitsen med å redigere et innlegg til noe helt annet etter at noen svarer og etterpå sitere seg selv...? Hva er "Windows accaunt"? Hvis du ikke vet hva du bruker, så er det bare å gå inn i kontoinnstillingene og se hva slags server som er satt opp. Etter all sansynlighet er det POP siden mailene slettes og det er vel også standardinnstillingen i Outlook hvis du ikke aktivt velger noe annet. En løsning for å endre minst mulig, er å gå inn i mailkontoinnstillingen og velge at mail ikke slettes fra server i Outlook og bruke IMAP på andre enheter. Endret 7. juli 2014 av Mr D
Tryminator Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Hva er vitsen med å redigere et innlegg til noe helt annet etter at noen svarer og etterpå sitere seg selv...? Hva er "Windows accaunt"? Hvis du ikke vet hva du bruker, så er det bare å gå inn i kontoinnstillingene og se hva slags server som er satt opp. Etter all sansynlighet er det POP siden mailene slettes og det er vel også standardinnstillingen i Outlook hvis du ikke aktivt velger noe annet. En løsning for å endre minst mulig, er å gå inn i mailkontoinnstillingen og velge at mail ikke slettes fra server. Er POP, men kan ikke slette mailen fra office, da kommer det bare opp: We cant remove windows accaunts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå