laim_com Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Lurer på om noen har handlet dvd/cd-plater på www.brenner.no, om dette er en seriøs aktør på markedet. Siden er ikke så "proff" som andre nett butikker, trenger vel ikke være useriøs for det? Kvaliteten på platene som selges der, er det bra/dårlig kvalitet? Lurer spesielt på dvd+r platene, vet noen om dette er bra plater? (Har hørt det er mye forskjellig ute å går når det gjelder kvalitet) Merkene som selges som er aktuelle å kjøpe: (dvd+r) Arita 4,7GB 4X Bulkpaq 4,7GB 4X Vurderer å bli kunde, billigere plater enn i butikkene. En sjappe jeg sjekka ville ha 45 kr plata... :x Uaktuelt når jeg kan få samme platene for under 20 spenn på nett.. Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg handler alle mine dvd plater der. Seriøst, og han har god peiling på det han selger. Selv handler jeg bare DVD-, så jeg kan ikke hjelpe deg med hva du bør kjøpe. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Anbefaler brenner.no på det varmeste. Handler alle mine plater der, aldri vært noe krøll av noe slag. Dvd+r spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på, bruker bare dvd-r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå