Gå til innhold

Skjermen min piper... Fikse selv? eller anbefal en ny?


Rawkus

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammal Tandberg skjerm... på morran i dag så ville den ikke virke, og jeg hørte en pipelyd fra den.. hørtes nesten litt ut som en alarm av et slag.. skjermen er gammal og ikke helt god kan man si ;) Den piper bare når signaølkabelen (og stømmen) er i.. noen som veit om dette er noe jeg lett kan mekke selv?

Og vis ikke.. har noen en anbefaling for ny skjerm? vil helst ha en billig LCD skjerm.. men crt skjerm-forslag er også velkomne ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier som regel å være ganske dyrt å reparere gamle skjermer, ville heller gått for å kjøpe en ny en (og da er LCD fra min side anbefalt på det STERKESTE). Ville sett på den huyndaien der, har en ok pris, og skal i tillegg være bra! Ville ikke kjøpt noe særlig "billigere" LCD skjerm en dette ettersom de fort ikke er så gode på spill, osv.

Lenke til kommentar

ser dere anbefaller q17s.

 

Denne anbefaler jeg kun til de som spiller mye. På bakgrunn av avarten hans tror jeg ikke trådstarter spiller så veldig mye, han ser sikkert mye mer på jpg's på ulike websider (he he)

 

anbefaler at du tar en titt på Eizo L557 jeg. Den er nok den beste allround LCD'en (17") i dagens marked.

 

q17s derimot er overlegen alt annet når du spiller 80 % eller mer av tiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...