Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt gjensyn med Leifs måker .Fremdels like rene og muntre : ) mvh Ingvald N.

Hei igjen Ingvald, lenge sedan sist :hmm: Takk for hyggelig kommentar :)

God sommer videre !!!!

Hilsen Leif

Skrevet

Hei!

Kanskje du som ser ut til å være en gammal traver her hva antall bilder gjelder kan svare meg på hvorfor jeg må logge meg ut og inn igjen hver gang jeg entrer et nytt bilde for å få kommentert????

Alt annet kan jeg gjøre, men ikke kommentere - selv på egne bilder.

Så til bildet som er nært, skarpt og detaljert. Godt lys i øynene som er viktig.

Nå er vel ikke min smak som sådan viktig her, men nevner at jeg ville tatt litt mer oppe og til venstre og lagt til litt til høyre da hodet luter mot høyre og enten vi vil eller ikke så leser vi også bilder som vi leser en bok - fra venstre mot høyre.

Roar

Roar

Skrevet

Hei!

Kanskje du som ser ut til å være en gammal traver her hva antall bilder gjelder kan svare meg på hvorfor jeg må logge meg ut og inn igjen hver gang jeg entrer et nytt bilde for å få kommentert????

Alt annet kan jeg gjøre, men ikke kommentere - selv på egne bilder.

Så til bildet som er nært, skarpt og detaljert. Godt lys i øynene som er viktig.

Nå er vel ikke min smak som sådan viktig her, men nevner at jeg ville tatt litt mer oppe og til venstre og lagt til litt til høyre da hodet luter mot høyre og enten vi vil eller ikke så leser vi også bilder som vi leser en bok - fra venstre mot høyre.

Roar

Roar

Hei og takk Roar for hyggelig kommentar :) Ja mange muligheter at velge, venstre høyre og slik som dette og...? :hmm: Du kan X:e for, forbli inlogget.

Sommer nå på Andøya med 25 grader så søker skygge :hm:

Hilsen Leif :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...