Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde , fin komposisjon , skarpt og fullt av fine detaljer, fin kontrast mellom betong og glass. Folk som dukker opp på slike bilder i tide og utide er det ikke så mye å gjøre med , bortsett fra å vente på det rette øyeblikket.

 

MVH

Alec

Lenke til kommentar

Hei Ingvald :) Spennende bilde med passende tittel :) Har blitt skikkelig sommer på Andøya med over 20 grader og nesten vindstille så nydelig vær og tid at hisse opp parasollet på altanen :)

 

 

God sommer !!!!

 

 

Med hilsen

Leif i Nordland :)

 

Jeg ønsker dere virkelig noe godvær nordpå også. Vi har fått så mye at tørken etterhvert er blitt påtrengende. Vi slipper å vanne nå som været har snudd nord sør posisjon : ) mvh iN

Lenke til kommentar

Flott bilde , fin komposisjon , skarpt og fullt av fine detaljer, fin kontrast mellom betong og glass. Folk som dukker opp på slike bilder i tide og utide er det ikke så mye å gjøre med , bortsett fra å vente på det rette øyeblikket.

 

MVH

Alec

 

Mange takk Alec. Det maksimale øyeblikket er å foretrekke. men etter min erfaring så takker jeg gjerne ja på 90 prosenten også : ) Alternativene er enten verre eller at situasjonen forsvinner helt : ) mvh IngvaldN

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...