Gå til innhold

fra iphone til windows mobil


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en gammel iphone 4 som skulle erstattes med en iphone 6, men nå er det slik at jeg kjøpte en billig nokia telefon til 400 kr med windows 8 (lumia 625)og ble ganske positivt overasket, tenkte kanskje å investere i en bedre win telefon så jeg har noen spørsmål. Finnes det vantette wintelefoner? er det kun nokia som har telefoner med win8, har noen av dere testet lumia 930? er den bra? Har noen av dere gått fra ios7 til windows 8 og kan dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Telefonene til Nokia med WP er ganske bra alle sammen vil jeg påstå, men før jeg sier noe mer bør jeg spørre om en ting: Bruker du Mac eller Windows PC? Bruker du Mac er WP et ordentlig mas å få overført og synkronisert med datamaskinen. Den funker derimot mye bedre på en Windows PC.

 

Bare en ting å tenke på.

 

 

Finnes idag ingen vanntette WP telefoner, men hvor ofte mister du den i dass egentlig?

 

HTC, Huawei og Samsung lager også WP telefoner, men det er bare Nokia som legger sjelen sin i det.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

sjekket den men var litt for klumpete liksom kamera med mobil og ikke omvent, vil ikke ha større skjerm en 5``

 

ser at det finnes to utgaver av lumia 1020 den ene er litt klumpete med den andre ser ganske greit ut. Skal sjekke litt forskjellen mellom den og 930.

Endret av locoboy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Finnes bare en utgave tror jeg, men det finnes ekstra håndtakdeksel som får den til å virke mer klumpete. Det er jo valgfritt. Jeg bestilte meg nettopp en Lumia 1020 selv. Skal bli moro å sammenligne den med min iPhone 5.

Lenke til kommentar

Finnes bare en utgave tror jeg, men det finnes ekstra håndtakdeksel som får den til å virke mer klumpete. Det er jo valgfritt. Jeg bestilte meg nettopp en Lumia 1020 selv. Skal bli moro å sammenligne den med min iPhone 5.

ok det er sikkert det jeg så, det var en slags grep på dekslet.

 

vet ikke om lumia er bedre enn iphone, men windows 8 imponerte virkelig.

Endret av locoboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...