Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. I mai omtrent spilte vi kamp på kunstgress. Jeg hadde litt vondt i låret så starta på benken. Jeg kom inn de siste 15 minuttene, og merket at jeg ble utrolig sliten etter kort tid. Jeg ble utrolig anpusten og måtte løpe slik resten av kampen. Vanligvis hadde jeg egentlig ganske bra kondis, men sånn plutselig fikk jeg dårlig kondisjon.

Jeg spilte en kamp 2 dager senere da det var samme problem. Jeg ble fort anpusten.

 

Det fortsatte slik en stund, men en gang trente jeg på vanlig gress. Da løp jeg utrolig mye uten å bli så sliten. Men med en gang jeg kom på kunstgress, kjente jeg at kondisen "svikta" litt. Når jeg er ute i hagen og trener og løper litt, kjenner jeg at jeg blir litt andpusten da (nå i det siste) Der er det også gress.

 

- Jeg var hos legen for mange år siden og skjekket at jeg hadde polypper pga jeg pusta tungt (gjør det enda) Kan polyppene bare bli mye større og gjøre sånn at jeg puster dårligere/får dårligere kodisjon?

 

- Har jeg asma tro?

 

- Er jeg allergisk mot kunstgress/gummi?

 

- Er det pollen?

 

- Men det er vel pollen i gress, men reagerte ikke på gress til å begynne med. Kan det ha noe med omgivelsene å gjøre?

 

- Hvis det var pollen, og pollen er over. Hvorfor har jeg fortsatt dårlig kondis? Har pollen ødelagt den slik at jeg må trene meg opp liksom?

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...