Gå til innhold

[Løst] Lønnslipp kiwi


Anbefalte innlegg

Hei! Har jobbet på kiwi noen måneder, men har ikke fått noen lønnslipp enda. Der jeg jobbet før fikk jeg den enten i posten eller på mail. Troor jeg har hørt et sted at man finner lønnslippen på norgesgruppen sin hjemmeside? Prøvde å logge inn der, men fant ikke ut hvilket brukernavn jeg har. Hvor finner jeg dette, eventuelt ansattnummer?:) noen som jobber på kiwi/norgesgruppen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tatt ferie fram til slutten av august, men takk for ditt nyttige bidrag:)

 

Hei du!

Jobbet i Kiwi frem til 1. juli, så jeg kan hjelpe deg. Det er slutt på lønnsslipper som man fikk fysisk, alt er nå på nettet. Gå inn på minside.kiwi.no og logg deg inn. Brukernavn og passord er det samme du har brukt på Kiwiskolen (startpakka mm.). Ansattnr. er det det du bruker da du stempler deg inn til jobb!

 

Skulle du ikke ha brukernavn eller ansattnr, så er dette noe butikksjef/assisterende kan hjelpe deg med på butikken.

 

Håper det ordner seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har tatt ferie fram til slutten av august, men takk for ditt nyttige bidrag:)

Hei du!

Jobbet i Kiwi frem til 1. juli, så jeg kan hjelpe deg. Det er slutt på lønnsslipper som man fikk fysisk, alt er nå på nettet. Gå inn på minside.kiwi.no og logg deg inn. Brukernavn og passord er det samme du har brukt på Kiwiskolen (startpakka mm.). Ansattnr. er det det du bruker da du stempler deg inn til jobb!

 

Skulle du ikke ha brukernavn eller ansattnr, så er dette noe butikksjef/assisterende kan hjelpe deg med på butikken.

 

Håper det ordner seg :)

Se der ja! Tusen takk:)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Dere som har jobbet / jobber på Kiwi. Det du får i lønn, for eksempel regnes lønnslippen fra 20. januar til 20. februar?

 

Når jeg ser på Lønnsavregningsperiode som står den 1. til 31. mars, så stemmer det ikke helt

Endret av Mads2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...