Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når gutter/menn sier "Jeg er ikke ute etter noe forhold"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarene på spørsmålene dine avhenger av personen og konteksten. Ingen på forumet kjenner ham eller vet hva han tenker. Det beste svaret får du ved å spørre ham.

 

Det er antakelig ingenting du kan gjøre som vil holde ham på vent i 5 år.

Tenkte å holde han på gress til når han flytter hjem igjen om 4-5 år… Tror ikke damene løper etter han for å være helt ærlig, så jeg bør ha rimelig gode sjanger for å få napp på han senere også. Liker han så godt. Skal forresten møte han igjen om noen uker. Er det greit av meg å sende han en melding å spørre hvordan han hadde det på ferie når det nærmer seg? Eller er det masete?

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

Lenke til kommentar

Er vanskelig å si hva som skjer om 5 år eller om 5 mnd. Han kan møte noen, du kan møte noen. Er ikke sikkert det er så lett å holde ham på gress som du tror. Hva er planen din for å få til dette?

Ja, jeg vet… Kanskje ikke holde han på gress, men i hvert fall sende han en melding i ny og ned etter han har reist slik at han ikke glemmer meg… Tenkte å sende han en god jul melding foreksempel til vinteren, hehe… feks

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

Lenke til kommentar

ingen venter i 5 år, selv ikke du..... du kaster bort tiden din hvis du gjør det. Hva er din situasjon? han høres ut som en ambisiøs kar, slike gutter liker ambisiøse jenter, det holder ikke med 2 år på yrkesfag hvis han er siv-ing altså.

 

Snakker av egen erfaring her, er selv sivilingeniør og damer som er frisører og selgere eller noe sånt slikt blir raskt feid bort til fordel for jenter som er leger, advokater og studerer ordentlige studier.

 

En fin filledame uten signifikant utdannelse er ikke noe man ønsker å ta med hjem til mor og far, ei heller noe man ønsker å tilbringe rolige intelligente hverdager med.



Anonymous poster hash: 5bcab...cae
Lenke til kommentar

 

ingen venter i 5 år, selv ikke du..... du kaster bort tiden din hvis du gjør det. Hva er din situasjon? han høres ut som en ambisiøs kar, slike gutter liker ambisiøse jenter, det holder ikke med 2 år på yrkesfag hvis han er siv-ing altså.

 

Snakker av egen erfaring her, er selv sivilingeniør og damer som er frisører og selgere eller noe sånt slikt blir raskt feid bort til fordel for jenter som er leger, advokater og studerer ordentlige studier.

 

En fin filledame uten signifikant utdannelse er ikke noe man ønsker å ta med hjem til mor og far, ei heller noe man ønsker å tilbringe rolige intelligente hverdager med.

 

Anonymous poster hash: 5bcab...cae

 

 

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Utdanning er ikke alfa og omega. Jeg kunne godt tatt med meg ei uten noen form for utdannelse hjem, det er hvordan du er som person som har noe å si.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

ingen venter i 5 år, selv ikke du..... du kaster bort tiden din hvis du gjør det. Hva er din situasjon? han høres ut som en ambisiøs kar, slike gutter liker ambisiøse jenter, det holder ikke med 2 år på yrkesfag hvis han er siv-ing altså.

 

Snakker av egen erfaring her, er selv sivilingeniør og damer som er frisører og selgere eller noe sånt slikt blir raskt feid bort til fordel for jenter som er leger, advokater og studerer ordentlige studier.

 

En fin filledame uten signifikant utdannelse er ikke noe man ønsker å ta med hjem til mor og far, ei heller noe man ønsker å tilbringe rolige intelligente hverdager med.

 

Anonymous poster hash: 5bcab...cae

 

Haha, whaat? Dette er nok veldig individuelt. Har selv ingeniørutdanning, men jeg lar ikke det definere meg som person, og vurderer heller ikke jentene etter hvilken karriere de har valgt.

Lenke til kommentar

 

ingen venter i 5 år, selv ikke du..... du kaster bort tiden din hvis du gjør det. Hva er din situasjon? han høres ut som en ambisiøs kar, slike gutter liker ambisiøse jenter, det holder ikke med 2 år på yrkesfag hvis han er siv-ing altså.

 

Snakker av egen erfaring her, er selv sivilingeniør og damer som er frisører og selgere eller noe sånt slikt blir raskt feid bort til fordel for jenter som er leger, advokater og studerer ordentlige studier.

 

En fin filledame uten signifikant utdannelse er ikke noe man ønsker å ta med hjem til mor og far, ei heller noe man ønsker å tilbringe rolige intelligente hverdager med.

 

Anonymous poster hash: 5bcab...cae

 

Herregud, snakk om dra alle under en kam. Det gjelder ikke alle i hvert fall. Det finnes mange forhold hvor mannen har høyere utdanning enn jenta - eller i det hele tatt har slike kriterier for drømmedama, så vær forsiktig med å generalisere!

Lenke til kommentar

Like barn leker best, ingen, INGEN kan si at dem ikke legger utdanning/jobb til grunne som et VIKTIG kritierie ved valg av partner. Selvfølgelig kan unntak forekomme, men en jente som sier hun er lege er øyeblikkelig mere attraktiv enn en jente som sier hun er arbeidsledig og ikke har noen særlig plan.... gitt at dem er like fysisk attraktive. Dette forsterkes også når en selv har investert mye tid i å bygge en grunnmur for et godt og behagelig liv, man vil ha noen som vedrsetter å ha gjort det samme.



Anonymous poster hash: 5bcab...cae
Lenke til kommentar

Er det greit av meg å sende han en melding å spørre hvordan han hadde det på ferie når det nærmer seg? Eller er det masete?

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

 

Ja, det er lov.

 

 

Er vanskelig å si hva som skjer om 5 år eller om 5 mnd. Han kan møte noen, du kan møte noen. Er ikke sikkert det er så lett å holde ham på gress som du tror. Hva er planen din for å få til dette?

Ja, jeg vet… Kanskje ikke holde han på gress, men i hvert fall sende han en melding i ny og ned etter han har reist slik at han ikke glemmer meg… Tenkte å sende han en god jul melding foreksempel til vinteren, hehe… feks

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

 

 

Siden han har valgt å ta høyere utdannelse langt hjemmefra, er det nærliggende å tro at han er selvstendig og ikke lar planer og store avgjørelser påvirkes av "god jul"-meldinger. Jeg tviler også på at interessen din holder seg på samme nivå i 5 år. Men hvis du virkelig mener at han er en kar å satse på og at du vil like ham minst like godt om 5 år, vil jeg heller foreslå at du flytter etter ham nå, så kanskje han kan være interessert i å ha et forhold.

Lenke til kommentar

UÆÆÆÆ… Drømte om han i natt, jeg :( Har ikke hørt noe fra han på en uke nå… Men slik har det vært fra starten av også. Kan gå flere dager og uker mellom hver gang han tar ins. Tror han ikke er smstypen egentlig, men fortsatt… Får vente å se.. :(

 

Og gutter, et spørsmål. Hvis dere er jomfru og ligger med en jente, husker dere denne jenta bedre enn de neste partnerne? Får dere lettere førlelser for en første jenta dere har sex med?



Anonymous poster hash: 2c71d...c11
Lenke til kommentar

Og gutter, et spørsmål. Hvis dere er jomfru og ligger med en jente, husker dere denne jenta bedre enn de neste partnerne? Får dere lettere førlelser for en første jenta dere har sex med?

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

 

Det er også et spørsmål som det ikke finnes et entydig svar på. Han vil ikke nødvendigvis få sterkere følelser for deg, men hvis du vurderer å ha sex med ham, har du kanskje lite å tape på å by på deg selv.

Lenke til kommentar

Enig med flere i tråden her, det kommer helt an på personen det er snakk om.

Personlig så sier jeg det samme. Ikke at jenter flokker etter meg akkurat, men når tema kommer opp er det responsen min. Hvorfor? Fordi jeg ikke har bodd det samme stedet i lengre enn 9 måneder de siste 5 årene, som Kristiansand, England, Stavanger, Nordland, Oslo, Fredrikstad, også skal jeg snart bo 3-5 flere år ved Trondheim. Planene er så utforsigbare og vet ikke hvor jeg må flytte etter utdanningen er ferdig. Å innlede ett forhold vil bare virke absurd. Det kan vel være mulighet for at denne personen tenker det samme?

Lenke til kommentar

Enig med flere i tråden her, det kommer helt an på personen det er snakk om.

Personlig så sier jeg det samme. Ikke at jenter flokker etter meg akkurat, men når tema kommer opp er det responsen min. Hvorfor? Fordi jeg ikke har bodd det samme stedet i lengre enn 9 måneder de siste 5 årene, som Kristiansand, England, Stavanger, Nordland, Oslo, Fredrikstad, også skal jeg snart bo 3-5 flere år ved Trondheim. Planene er så utforsigbare og vet ikke hvor jeg må flytte etter utdanningen er ferdig. Å innlede ett forhold vil bare virke absurd. Det kan vel være mulighet for at denne personen tenker det samme?

Han kommer til å flytte hjem igjen etter utdanningen.. Han spurte også om jeg hadde lyst til å studere på samme sted som han, så håper han vil ha meg der. Aner ikke..

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

Lenke til kommentar

 

Og gutter, et spørsmål. Hvis dere er jomfru og ligger med en jente, husker dere denne jenta bedre enn de neste partnerne? Får dere lettere førlelser for en første jenta dere har sex med?

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

 

Man husker alltid den første. Var aldri følelser til stede for min del, og sexen var helt udugelig for begge parter, men jeg husker alt fremdeles.

Lenke til kommentar

 

 

Og gutter, et spørsmål. Hvis dere er jomfru og ligger med en jente, husker dere denne jenta bedre enn de neste partnerne? Får dere lettere førlelser for en første jenta dere har sex med?

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

 

Man husker alltid den første. Var aldri følelser til stede for min del, og sexen var helt udugelig for begge parter, men jeg husker alt fremdeles.

 

Kan jeg sende han en melding å spørre hvordan det går med han? Har ikke hørt noe på 5 dager.. var jeg som sendte den siste mld forige gang, så føler egentlig det er hans tur. Men jeg har så lyst til å høre fra han.. så, er det masete av meg å sende en melding ? Eller gjør meg meg for tilgjenglig da? Skal, skal ikke..

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lov å sende en melding. Men hvis du sender mange meldinger uten å få svar, er det enten fordi han har problemer med mobilen, eller fordi han ikke ønsker kontakt.

Han er på utenlands ferie, så kanskje han ikke har sett meldingen? :/ Sendte i går. Skrev bare hva han gjorde og at han koser seg. Det er vel ikke masete? Har ikke tenkt il å sende fler.

 

Anonymous poster hash: 2c71d...c11

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...