Gå til innhold

Samsung 191T vs 192V vs 193T


berntmh

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på disse skjermene?

 

Samsung Syncmaster 193T: 5907kr, Samsung Syncmaster 192V: 5295kr, Samsung Syncmaster 191T: 5995kr

 

Har lenge vurdert Hansol H950: 4900kr, men ser nå at 192V er nesten like billig. På anbefalingene her på hardware anbefales 191T, er 192V bedre enn denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

192V har ikke Dvi inngang, og du bør derfor ta denne ut av din vurdering... dette er da min min mening...

 

Jeg har forøvring H950 og kan anbefale denne, kjører dual med en 15" samsung og det er ikke like lyst bilde på Hansol men det er mye lettere å få til naturlige farger (hudfarger osv).

Lenke til kommentar
192V har ikke Dvi inngang, og du bør derfor ta denne ut av din vurdering... dette er da min min mening...

 

Enig med deg der, visste ikke det fra før.

 

Men da er jo H950 såpass mye billigere at 191T og 193T er uaktuelle, regner med at de ikke er vesentlig bedre heller.

Eller tar jeg feil der?

Lenke til kommentar

193T har så vidt jeg har skjønt en annen fot enn 191T, noe som gjør at den bygger langt mindre i dybden. Ellers er det svært små forskjeller på de. Mener å ha lest et sted at panelet på 193T har et marginalt mindre rødskjær enn 191T.

 

Selv går jeg og lurer på en 192T. Den har nemlig to ledd, noe som gjør at du har langt større innstillingsmuligheter med den enn med 191T/193T. Dessuten ser den ganske tøff ut da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...