Gå til innhold

Elkjøp-tabbe ga rekordtidlig Lumia 930


Anbefalte innlegg

Det er ikke bare Elkjøp som har levert for tidlig. Jeg fikk min fra Lefdal i går.

 

Jeg har aldri hatt Windows Phone før, men har aldri vært superfornøyd med Android, så tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Så langt er jeg veldig fornøyd, både med telefonen, men også Windows Phone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noen av dere som har denne bruker exchange på jobb, kan med outlook på winphone søke i møterom som ligger på exchangeserver og klarer å booke møterom via winphone?

Jeg har en Nokia Lumia 920 med Windows Phone 8.1 og benytter Exchange.

Jeg får søkt opp og booket møterom som ligger på Exchange via denne.

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Det er ikke bare Elkjøp som har levert for tidlig. Jeg fikk min fra Lefdal i går.

Elkjøp = LefdalSamme eier.

Samme nettside også. Erstatt elkjop.no med lefdal.com i URL'en, så kommer du ofte til same produkt. Nyttig hvis du vil sammenlikne priser.

Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke bare Elkjøp som har levert for tidlig. Jeg fikk min fra Lefdal i går.

Elkjøp = LefdalSamme eier.

Samme nettside også. Erstatt elkjop.no med lefdal.com i URL'en, så kommer du ofte til same produkt. Nyttig hvis du vil sammenlikne priser.

 

 

Jeg vet det er samme eier, men i dette tilfellet hadde Lefdal leveringsdato 3.7, mens Elkjøp hadde 10.7. Dagen etter jeg bestilte fjernet Lefdal forventet leveringsdato.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Da har jeg fått telefonen.. dette var en ny verden fra den gamle :) Er så langt strålende fornøyd. Men jeg må legge til at oransje fargen var noe mer oransje enn jeg så for meg.. de har ikke spart på kruttet der nei..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...