Gå til innhold

[Løst] Rettskrive - Noen? Være så snill


Shotflaks

Anbefalte innlegg

Kan noen der ute være så snill å pen skrive dette for meg?

Gjøre den lesbar...

Hadde satt utorlig stor pris på det.

 

Takk skal DU ha!

 

Her kommer det:
"

Satt på en full buss på vei ned til byen, det kommer noen utledninger om bord, helt automatisk datt det så mye som dette ut av meg ”det begynner å bli mange av de utledningene”, sa dette faktisk høyt! Tror jeg har vært for lenge i dette landet, det verste må vel være det at jeg faktisk selv glemmer at jeg selv er en utledning!

"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på om du bare vil ha rettet opp skrivefeil eller om du også ønsker omskrivning der dette lar seg gjøre. Velger å skrive det slik jeg ville skrevet det.

Da jeg satt på bussen inn til byen la jeg merke til at flere av passasjerene var av utenlandsk opprinnelse. Uten å tenke meg om sa jeg høyt: "Det begynner å bli mange av de utlendingene". Jeg tror jammen jeg har vært for lenge i dette landet, når jeg glemmer at jeg selv er utlending.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt usikker på om du bare vil ha rettet opp skrivefeil eller om du også ønsker omskrivning der dette lar seg gjøre. Velger å skrive det slik jeg ville skrevet det.

 

Da jeg satt på bussen inn til byen la jeg merke til at flere av passasjerene var av utenlandsk opprinnelse. Uten å tenke meg om sa jeg høyt: "Det begynner å bli mange av de utlendingene". Jeg tror jammen jeg har vært for lenge i dette landet, når jeg glemmer at jeg selv er utlending.

Takk skal du ha :) kjæmpe fornøyd. Ha en flott dag.

 

Har du muligheter til å stenge tråden for meg? :)

Lenke til kommentar

Har satt den som "løst", og mener det er adekvat. Vi stenger ikke tråder uten grunn. Kanskje flere vil komme med sine forslag, og det er deres rett. Selv om den blir stengt vil den fortsatt være synlig, uansett.

Det e helt i orden :) IGJEN; setter pris på at du tok deg tid ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...