Gå til innhold

Norwegian Mafia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sånn, da har jeg sletta bruker og har nå gått over til fortrengelses-perioden - skulle ikke ta så lang tid. :roll:

 

som sagt så finnes det ikke moro med mindre en sitter på nettet bortimot 24/7, og gjør man ikke det så blir man veldig lett overkjørt. og selv om det tilsynelatende er en måte å komme seg opp av grøfta igjen så ender det bare med at det kommer en myriade av tullinger og meier deg ned igjen. forferdelig lite variasjon, og det finnes antakelig en ideal-måte å komme seg uberørt ut av de første 72 timene, hvilket ikke lover spesielt bra.

 

ta gjerne en titt, men ikke bli overraska hvis det går til hel...

Lenke til kommentar

Spillet er kjempe bra, selv om jeg er uenig i noe av det de har gjort i runde 1!

For eksempel syns jeg det ikke er så veldig vellykket med alle fylkene, det blir på en måte for mye!

Og nå som runde 1 etterhvert nærmer seg slutten syns jeg at de burde gjøre følgende:

Flere typer gangstere.

Flere typer våpen.

Ikke fullt så mange småsteder/tettsteder, heller åpne for flere spillere i hver by!

Når man forsvarer noen så blir gangsterne der til man trekker de tilbake, så man slipper og "time" hele tiden! :yes:

Flere måter å gamble på f.eks: Kortspill, rulette, div sporter osv :yes:

 

Ting som er bra nå: Gamblingen (hvis vi får litt flere muligheter)

Søkefunksjonen (Endelig :p )

 

Noen som har noen flere synspunkter?

Lenke til kommentar

spillet var bedre før jeg ble angrepet :D

 

men det er veldig skøy spill da, var på NM's future kanal i går, det som de planlegger videre i neste runde (beta3, ikke runde2) er blant annet:

 

-flere våpen

-flere typer butikker

-kjøretøy

-flere spill (bla. LOTTO!)

-muligheten for at forsvar kan være hos den du forsvarer i enten mer enn 1 tick, eller at man kan sette delay på forsvaret

-ny GUI, bygget opp på frames

 

og litt annet snacks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...