Gå til innhold

Spørsmål i henhold til jobb innenfor kundeservice/kundebehandling/call senter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par spørsmål i henhold jobb innenfor kundeservice/kundebehandling/call senter.

 

Hva slags kvalifikasjoner påkreves for en slik jobb? Hva slags utdanning? Ungdomsskole? Videregående? Høyskole? Universitet? Vær helst så spesifikk som mulig.

 

I hvilken grad er erfaring nødvendig?

 

Sikter spesielt til de med egne erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så vidt jeg vet: ingenting.

 

Kommer vel litt ann på hva du skal være kundebehandler for, men kundebehandler for feks netcom, nettbutikker, Dell / Acer etc. kreves det ikke noe for.

 

Hvorfor noen skulle ønske jobben er derimot et mysterium.

Endret av Sampson
Skrevet (endret)

Gitt de brødene (unnskyld ordbruken) jeg ofte får prate med, antar jeg at det ofte ikke forventes noen kvalifikasjoner, selv om det nok finnes flere tekniske steder du kan ringe som krever relevant erfaring.

Endret av ahpadt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...