lillemeghihi Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Har et hjemmekinoanlegg på rommet mitt som jeg vil bruke til å høre på musikk med fra tlf. Den har to AUX inputter. Den ene er rød og den andre er hvit, også står det L og R. For å koble denne til telefonen min, hva slags kabel må jeg ha, og hvor får jeg kjøpt den? Takk på forhånd!
Mr D Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 http://www.clasohlson.com/no/Tilkoblingskabel-3,5/Pr327701000
sevs Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 (endret) 3,5mm/minijack til RCA/Phono. Kjært barn har mange navn. Du får tak i den overalt. Biltema, Clas, Euronics, Expert, Elkjøp, Lefdal, Ebay, Amazon m.m. Du har både de med en hvit/sort og en rød, samt de med hvit/sort, rød og gul. Du er etter en kabel med en hvit/sort og en rød, uten den gule. Den gule var/er brukt til video, men den passer ikke alltid alle mobiler, mange mobiler tror enten at denne signallinjen er til mikrofon, eller så fungerer ikke kabelen i det hele tatt. Endret 28. juni 2014 av sevs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå