Gå til innhold

Logitech Momo Force, hvor få taki?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor å få taki detta rattet? Jeg tenker nå på Logitech Momo Force, og ikke FORCE RACING.

 

Har bestillt et fra ITButikken, men de er utsolgt for øyeblikket og jeg har på følelsen at de ikke kommer til å få inn flere, ettersom rattet ikke produseres lenger...

 

Så om det er noen som vet om en webshop, gjerne i utlandet, som har et på lager, så ta kontakt!

Har sett på en del webshoper i USA, men ingen av de sender til Norge :grumpy:

 

...eller kansje det er noen her som ønsker å selge et? :roll:

 

Holder på med et lite prosjekt her i heimen, skal innrede et rom med projektor, og skal sveise sammen et stativ for å sette inn et bøttesete.

Har allerede bestillt Act-Labs sine pedaler og girskifter, trenger nå bare et ordentlig ratt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager dette svaret men jeg kan ikke dy meg ;) Jeg kjøpte dette rattet på qxl for en måned siden. Solgt fordi personen ikke brukte det. Nærmest ubrukt. Pris 800kr. :woot: Det er et KONGERATT!

 

PS: Jeg har ikke lyst til å selge det :D

 

PPS: Klarte ikke sende kun dette svaret... Jeg har en løsning til deg også. *snill jeg* Gå inn på denne adressen:

 

http://www.tvspeloteket.com/

 

De ser ut til å ha det.

Pris: 1 687 kr

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt halve arbeidsdagen med å surfe etter webshoper som solgte dette rattet, uten å finne resultat, så har jeg heller nå bestemmt meg for å prøve Force Racing istedet.

Rattet er allerede bestillt fra mpx.no :D

 

Men alikevel, om noen fremdeles vet hvor å få taki et Force ratt, så ikke nøl med å legge igjen en post.

Jeg kan jo alltids avbestille Force Racing rattet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...