Gå til innhold

[Løst] Ny 32" TV, 5000 kr er absolutt maks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5000 kr, da får du en bra 40-42 tommer... hvorfor så liten TV.

 

Selv i en bod på 5 kvadrat hadde jeg valgt minimum 42 tommer.

 

Fordi man får mer for pengene. Spillerommet mitt er på størrelse med en bod, og jeg endte opp med en Asus 27" PC-skjerm til min konsoll. Man skal lete langt etter 1 ms i etterslep og så god bildekvalitet på en ordinær TV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

5000 kr, da får du en bra 40-42 tommer... hvorfor så liten TV.

 

Selv i en bod på 5 kvadrat hadde jeg valgt minimum 42 tommer.

 

Fordi man får mer for pengene. Spillerommet mitt er på størrelse med en bod, og jeg endte opp med en Asus 27" PC-skjerm til min konsoll. Man skal lete langt etter 1 ms i etterslep og så god bildekvalitet på en ordinær TV.

 

 

 

Det skal man uansett med dataskjermer, har du sett på TV-en TS linket til?

 

Tviler på at kvalitetsforskjellen er enorm på 32" og 42" til samme pris da salgsvolumet på 42" er mye større...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en TV på 32" nå og jeg synes den størrelsen er perfekt til boden min (knøttliten stue). Kanskje jeg hadde klart å skvise inn 40", men da begynner vi å nærme oss en størrelse som ser rart ut i forhold til døråpningen ved siden av TV'en.

 

Så litt mer og fant denne. Kommentarer? Setter stor pris på innspill fra dere som åpenbart vet langt mer enn meg om dette.

 

Jeg har stasjonær PC med en helt ok skjerm, så jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke nett på TV'en, men tenker at det er greit i tilfelle jeg skulle få det behovet en gang.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg økt størrelsen til 40" og budsjettet til 6000 kr, da har du en god TV i mange år fremover, størrelsen angrer man aldri på når man er usikker på om den ble for stor.

 

Tilbudet gjelder kun i dag, ellers koster den 10 000 kr.

 

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE40HU6905XXE/samsung-40-smart-led-tv-ue40hu6905xxe

 

Edit:

 

På Elkjøp får du nå 12 mnd betalingsutsettelse, rente og gebyrfritt (ihvertfall rentefritt). Søk om utsettelse, betal det meste omtrent med en gang og fordel resten på noen hundrelapper pr måned så er den nedbetalt om ett år :)

Endret av Nasciboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om kan det hende at 40" kan gå fint, for det ser ut som at rammen rundt er halvparten så tykk som på den TV'en jeg har nå. Hvis jeg fant riktig modell (min nåværende) på Samsungs nettsider så er min 12,17 cm smalere. Blir helt i grenseland. Sitter kanskje 2,5 meter fra den. Ble veldig usikker nå.

 

Kan man bestille på nett i dag og hente hos Elkjøp i morgen, for å spare på frakt og bæring fra posten?

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hei

 

Svar på PM.

 

Glemte å fortelle at collect@store som oftest ikke er tilgjengelig på helgetilbudene til Elkjøp men når jeg trykte på kjøp på TV-en fikk jeg opp collect@store som fraktmetode etter jeg skrev inn postnummer.

 

Prøv deg frem selv å se om det går an å velge collect@store med ditt postnummer, hvis ikke kan du kanskje skrive inn ett annet og kjøre litt lengre :):

 

 

Edit:

 

Gratulerer med ny TV :)

Endret av Nasciboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...