Gå til innhold

Vinnere av høstkonkurransen


Anbefalte innlegg

Kan noen si meg hvorfor jeg ikke vant? Jeg hadde alle rett! Det var sikkert en som hacka seg inn på datamaskinen akkurat da den lotta ut hvem som skulle vinne! Hvorfor vinner aldri jeg, uhuuu. Livet er for kipt!

 

Jeg vant en sånn rosa panter kosebamse på tivoli for ca 15 år siden :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På google kan du jo finne ut hvordan du kan lage atombomber eller en bensinmotor, mikroprosessor, heatpipe, solcellepanel, elektromotor, 96, McDonalds bigmack.

 

Seriøst? Gi meg url!!

 

Alle rett, og trøster meg med det. Dog det ikke ble noe premie :wink:

Takk for litt spenning, men jeg synes det burde være "lukket" for medlemmer :-?

Lenke til kommentar

Uansett, jeg synes dere burde begrense konkurransen til de som er medlem på forumene med minst 50 poster :p Jeg ser at det er gjort mange andre steder, og det oppfordrer jo folk til å bli aktive brukere av siden - så jeg synes i grunnen ikke det er så dumt. Og i tillegg til det ville det kreditert oss nerder som faktisk sitter og skriver innlegg på innlegg for å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål.

 

Syns heller at det burde bli begrenset til brukere med nøyaktig det antall poster i forumet som jeg har :D

Lenke til kommentar

Har bare en ting å si til alle dere andre: WOW! YOU LOSE!

Heh... neida... Nå kan jeg ihvertfall bytte ut den gamle 1Ghz multimedia boxen min med en litt mer stilfull en. Bare synd at det er P4 =P

Fant forresten en stygg satan med hagle utenfor døra mi i dag, han ligger nå begravd i hagen min.

Lenke til kommentar
Uansett, jeg synes dere burde begrense konkurransen til de som er medlem på forumene med minst 50 poster Jeg ser at det er gjort mange andre steder, og det oppfordrer jo folk til å bli aktive brukere av siden - så jeg synes i grunnen ikke det er så dumt. Og i tillegg til det ville det kreditert oss nerder som faktisk sitter og skriver innlegg på innlegg for å hjelpe folk med datarelaterte spørsmål.
Kanskje man kunne holde konkurranse kun for dem som er registrert på forumet f.eks.en måned i forveien, og så si at "har du lyst til å være med på neste konkurranse må du registrere deg på forumet!". På den måten får vi som leser tråder mer enn vi poster også vært med :).

 

Uansett; gratulerer til vinnerne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...