Bone Skrevet 21. juni 2014 Skrevet 21. juni 2014 Heisann! Fruens mobil, en Samsung Galaxy S5, får ikke tilgang til nettet via mobildata lengre. Mobildata er slått på, selvfølgelig, ikoner lyser, og det er huket på i innstillinger. Men, det står ikke noe 4G/3G/etc, piler eller annet mobildatalogo-greier i øverste linje. Når man prøver å bruke nettjenester, Facebook og nettleser ++, så får man beskjed om at man ikke er koblet til noe nett. Selve mobilen og mobildata er slått av og på flere ganger, ingenting hjelper. Det er heller ikke dekningsproblemer. Hun mener kanskje at dette skjedde etter siste oppdatering, under en uke siden, men dette skal ikke sies for sikkert, uansett at det skjedde i samme periode. Prøvd selv å lete igjennom det meste av innstillingene, men jeg finner ingenting. Takk for all hjelp!
Mr D Skrevet 21. juni 2014 Skrevet 21. juni 2014 Kan jo prøve å laste ned oppsett på nytt eller se djuice kundeservice. 1
Bone Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Skrevet 21. juni 2014 Takker! Å laste ned på nytt fungerte!! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå