Gå til innhold

Duger mp3 spilleren til P800?


Anbefalte innlegg

Bruker discman til og fra skole, til sammen 1 time tur/retur. Får min P800 nå, og lurte på om den duger til mp3 spiller i forhold til en billig jazpiper sak til 1000 kr som jeg har tenkt på å kjøpe.

 

Noen som har noen synspunkter? Har bare 16 mB memorystick, men har tenkt å kjøpe mer. Hvor mye koster det for et 128 mB kort? har kun sett 64 mb til 5-600.

 

Stiller ikke så veldig krav til lydkvalitet da det er enn mobiltelefon, men er det hørbart? Er jo litt kulhetsfaktor å ha mp3 spiller på mobil 8) Hvordan er det å overføre mp3 også forresten?

 

Synspunkter? takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

P800 funker fantastisk som mp3 spiller. Jeg bruker selv en slik med 128 mem card (700 spenn fra hong kong), og den er bedre enn de billige mp3 spillerene jeg har testet. Du trenger i tillegg en ordentlig avspiller da den defaulte i p800 er heller kjiip :)

 

 

Unrealplayer kan du bruke, meget bra. Der er det annledning til å lage playlister etc:)

 

 

 

Lykke til!

 

|j|

Lenke til kommentar

ok =) P800 skal jeg ha uansett, kjøper den ikke pga mp3 spilleren så testen av mp3 spiller mobiler interesserer ikke meg. Skal teste den ut når jeg får den, og vurdere om den duger til mitt bruk - gjør den sikkert :-)

 

Men en ting til jeg lurte på.. hvordan overfører man mp3, og tar det langt tid? Er vel ikke noe usb her nei, så det tar vel sin tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...