Gå til innhold

Optisk Mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan tenke meg enten Microsoft sin Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 eller Logitech sin MouseMan Dual Optical (ble også testa av hardware.no forige måned) Er det noen her som har erfaringer med disse? Går muspekeren amok hvis dere beveger mus KJEMPE fort??

 

[ Denne Melding var redigert av: Cycl(o)ps på 2002-02-19 00:11 ]

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, men jeg har testa dem begge og kommet fram til følgende:

 

Dual optical er ganske så lik en helt vanlig mouseman. Hadde store forventinger til den musa, men ble akk så skuffet :sad:

 

Så kom overraskelsen: Microsoft Intellimouse Explorer v3. Denne musa eier så enormt! Den oppfatter selv den mest ultrakjappe bevegelse. Stor og god er den også. 2 ekstra knapper til hva enn du vil. Litt dyr, men absolutt verdt det. Nevnte jeg at verdens beste CS-klan bruker den? (Ja, de som vant VM) :grin:

 

Notis om refresh: Dual optical kjører 2x300Hz. Intelli kjører 4000hz :grin: :grin: :grin:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: aschj på 2002-02-19 00:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-19 00:05, Cycl(o)ps skrev:

Hei! Hvilken optisk mus har høyest DPI? Jeg vil kun ha Microsoft eller Logitech sine mus. Min gamle optisk mus fungerer ikke helt bra i first person shooters spill (mus går helt amok når jeg gjør raske bevegelser), så derfor trenger jeg en bedre optisk mus.


 

Har en microsoft intelli mouse explorer

som oxo går helt amok når jeg beveger den fort..

Fungere pga. dette bad i cs :grin:

 

Greetz

Lenke til kommentar

Jeg danser en dans for fred!

 

Jeg lurte på om folk har trådløs ELLER med ledning her..

 

jeg har 2 forskjellige optiske mus fra Logitech, den ene er Logitech mouseman dual optical som er regjerende verdensmester innen museverdensmesterskapet (som pågår hele tiden) denne har ledning.. noe som gjør at musa ikke lagger i det hele tatt, man kan ta den så fort frem og tilbake at musematta tar fyr uten at den lagger noe som helst.. bruker denne på en maskin her.

 

På den andre maskinen jeg har bruker jeg en Logitech cordless (trådløs) optisk mus som ikke er så god i spill.. den "lagger" som folk kaller det, tar man denne musa fort frem og tilbake så henger den igjen i kantene på skjermen, men jeg bruker heller ikke denne til spill.. bruker denne musa/maskinen bare når jeg "jobber" (hjemmesider osv) for til det er denne musa meget god til, siden den YES u guessed it den er trådløs.

 

Den 6'ern hw.no ga logitech mouseman dual optical med ledning fortjener den så absolutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...