Borger___ Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Har nettopp sikkerhetskopiert innholdet fra min iphone til itunes, men jeg ser at en hel haug av gamle apper som for lengst er slettet fra iphonen fortsatt ligger i itunes (sikkert fra tidligere sikkerhetskopieringer). Noen måte å kun sikkerhetskopiere det som er på telefonen nå, slik at jeg slipper å få en haug med gamle apps på telefonen? Blir mye sletting.. :/
johanf Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 De appene blir vel ikke lagt tilbake til telefonen din med mindre du ber om det. Sikkerhetskopi til iCloud legger også tilbake apps, men da bare de apps du har på telefonen når du tok sikkerhetskopi. Husk at ingen av sikkerhetskopiene tar sikkerhetskopi av data som er synkronisert TIL telefonen. 1
Borger___ Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Skrevet 18. juni 2014 Husk at ingen av sikkerhetskopiene tar sikkerhetskopi av data som er synkronisert TIL telefonen. Usikker på om jeg skjønte den helt.. kan du utdype?
johanf Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Om du har et mediabibliotek på maskinen din (musikk, filmer, bilder osv.) som du har synkronisert TIL telefonen din, blir ikke dette tatt sikkerhetskopi av. Dette for at det ikke er nødvendig å ta sikkerhetskopi av elementer du allerede skal ha liggendes på maskinen din uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå