Gå til innhold

temp-mappa i Lokale innstillinger...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en grunn til at den heter temp, altså temporary og at filene som ligger i den skal bare ligge der midlertidlig. For sikkerhets skyld sjekka jeg mappa på pc'n her og det virker som det er bare filer fra dårlige setup program som ikke sletter filene etter seg. Jeg sletta mappa her ihvertfall :D

 

Edit:

Var 4 filer som var i bruk til meg som jeg ikke fikk lov å slette, er vel filer som proesser som kjører sine filer.

Lenke til kommentar

Hos meg er den en mappe i C: -> docu. and settings -> [brukernavn] -> local settings -> tempoary internet files som heter "content.ie5". Denne mappen kan ikke vises i utforsker, selv med alt av filskjuling avslått. Den eneste måten jeg fant ut at den mappen i det hele tatt eksisterer, er at jeg tok et søk gjennom maskinen med en diskopprydder. Mappen er på ca. 400 MB og inneholder sist avspilte filmer, MP3 o.l.

 

Jeg vil ha vekk den mappen! Noen som vet hvordan?

Lenke til kommentar
Hos meg er den en mappe i C: -> docu. and settings -> [brukernavn] -> local settings -> tempoary internet files som heter "content.ie5". Denne mappen kan ikke vises i utforsker, selv med alt av filskjuling avslått. Den eneste måten jeg fant ut at den mappen i det hele tatt eksisterer, er at jeg tok et søk gjennom maskinen med en diskopprydder. Mappen er på ca. 400 MB og inneholder sist avspilte filmer, MP3 o.l.

 

Jeg vil ha vekk den mappen! Noen som vet hvordan?

 

Deaktiver "list my recent documents".

Lenke til kommentar
Hos meg er den en mappe i C: -> docu. and settings -> [brukernavn] -> local settings -> tempoary internet files som heter "content.ie5". Denne mappen kan ikke vises i utforsker, selv med alt av filskjuling avslått. Den eneste måten jeg fant ut at den mappen i det hele tatt eksisterer, er at jeg tok et søk gjennom maskinen med en diskopprydder. Mappen er på ca. 400 MB og inneholder sist avspilte filmer, MP3 o.l.

 

Jeg vil ha vekk den mappen! Noen som vet hvordan?

 

Deaktiver "list my recent documents".

 

Nei, det hjelper ikke. "list my recent document"-kommandoen lager bare en mappe som heter "recent", og den inneholder bare snarveier til filer. Hvis du har windows NT/2000/XP, kan jeg garantere deg at du også har en sånn mappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...