Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem knuller dere, gutter?


Anbefalte innlegg

 

Jeg er 24 år gammel og er forsatt jomfru, så jeg skal ikke lyve at jeg har akkurat nå lite standard.

Men alle jeg "har prøvd meg på" til nå, har vært damer jeg faktisk liker generelt sett.

 

Hvorfor er du jomfru?

 

 

Det forklarer han veldig godt i innlegget du selv siterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg er 24 år gammel og er forsatt jomfru, så jeg skal ikke lyve at jeg har akkurat nå lite standard.

Men alle jeg "har prøvd meg på" til nå, har vært damer jeg faktisk liker generelt sett.

 

Hvorfor er du jomfru?

 

Jeg vil ikke si at jeg er sjenert overfor det fagre kjønn, men jeg er til tider veldig lat til å henge med venner. Ettersom jeg også ikke drikker så, så syns jeg ikke det er så veldig morro å henge med folk i byen eller på fest. Jeg kan telle antall ganger jeg har gått ut på byen/fest med en hånd :p

 

Jeg liker dog veldig godt sånn avslappet "vors" eller chille med film og drikke med folk.

 

Når det gjelder damer jeg møter, så må jeg innrømme at jeg blir lett forelelsket, eventuelt fort glad i en dame, hvis hun viser interessse til å gjøre noe sammen. (noe mer enn skole)

Det at omtrent alle mine hobbyer er dominert av mannfolk har litt å si også. Kanskje unntak rollespill, hvor jeg faktisk møtte på ei som jeg datet litt. Men hun var en kreatisjonert og ultra-religiøs, noe jeg trodde kunne funke likevel, men det skjedde bare ikke.

 

 

hehe. I kanskje halvparten av tilfellene har de jeg prøvde på også vist interesse.

Men ser ut som jeg tiltrekker kvinner som har problemer..

Been there, done that :/ Bare å holde håpet oppe, så går det nok bra til slutt. Med mindre du er en av de 3 % eller så som aldri får seg noe.

 

Joda, går nok greit til slutt. Jeg ser helt ålreit ut og med litt fast og aktiv trening så er jeg ikke lubben heller ^^ Folk har også omtalt meg som "the most groomed guy amongst the nerds". Jeg tar den beskrivelsen som et kompliment.

Jeg skal også enten begynne med praksis eller master i emnet mitt til høsten, så jeg er ingen NEET heller ^^

Lenke til kommentar

@Saladin: Litt sånn for å kommentere det du sa til både meg og fjolset ovenfor her... Hva med å prøve deg på en hobby hvor det er flere av det fagre kjønn? For eksempel pardans (eller pole dancing!). Salsa har visstnok et ganske, uh, aggressivt sjekkemiljø.

 

Og hold deg for guds skyld unna kreasjonister! De er helsprø. Helsprø, sier jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Saladin: Litt sånn for å kommentere det du sa til både meg og fjolset ovenfor her... Hva med å prøve deg på en hobby hvor det er flere av det fagre kjønn? For eksempel pardans (eller pole dancing!). Salsa har visstnok et ganske, uh, aggressivt sjekkemiljø.

 

Og hold deg for guds skyld unna kreasjonister! De er helsprø. Helsprø, sier jeg!

Jeg har meldt meg opp som fadder til to studier jeg har fullført, og også et buddy program (som fadder til internasjone studenter, men det varer 2 semestrer også), så regner med å bli kjent med noen nye mennesker der. Det er teknisk sett ikke en hobby, men i det minste en aktivitet hvor jeg må henge mer med mennesker.

Lenke til kommentar

Jeg har meldt meg opp som fadder til to studier jeg har fullført, og også et buddy program (som fadder til internasjone studenter, men det varer 2 semestrer også), så regner med å bli kjent med noen nye mennesker der. Det er teknisk sett ikke en hobby, men i det minste en aktivitet hvor jeg må henge mer med mennesker.

God plan! Jeg utnyttet ikke det å være fadder i så måte (muligens fordi jeg var syk begge periodene...), men kjenner flere som har dratt nytte av den rollen. Hva slags studier, ut av nysgjerrighet?

 

Mmmm, utvekslingsstudenter... <3

Lenke til kommentar

Det blir jo de som byr da, men du må gjerne prøve deg før du kan finne ut av det, så noe seleksjon er det jo fra min side. Prøvde med 2 faste paralellt, men det ble litt mye. Nå har jeg ei fast ei som er sporty og lilvlig. Kriteriene må jo være at hun er tilgjengelig når du ønsker det og ikke masete når du har andre ting å gjøre på. Ferdigheter i senga er et must og at hun ikke er sjenert, kjedelig eller føler seg uvell med sin egen kropp.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om dere gutter har noen kriterier for hvem dere knuller, eller om dere faktisk helt ukritisk høvler over enhver med vagina? Jeg mener nå ikke engangstilfeller i fylla, men gjentagende, seksuelle affærer med jenter du kun møter for sex, hovedsakelig edru.

 

Type trente, tynne jenter. Men er jeg kåt nok så synker kriteriene mine også :p

Lenke til kommentar

 

Jeg har meldt meg opp som fadder til to studier jeg har fullført, og også et buddy program (som fadder til internasjone studenter, men det varer 2 semestrer også), så regner med å bli kjent med noen nye mennesker der. Det er teknisk sett ikke en hobby, men i det minste en aktivitet hvor jeg må henge mer med mennesker.

God plan! Jeg utnyttet ikke det å være fadder i så måte (muligens fordi jeg var syk begge periodene...), men kjenner flere som har dratt nytte av den rollen. Hva slags studier, ut av nysgjerrighet?

 

Mmmm, utvekslingsstudenter... <3

 

Hvis alt går som planlagt, så har jeg sikret meg en bachelorgrad i historie med breddefag i religion. Jeg har også tatt et enkeltemne i religionsfilosofi. Målet er å begynne enten med PPU eller master i historie til høsten. Årsstudium i matte var min backupplan.

 

Jeg kommer nok ikke til å "utnytte" posisjonen min, men det et nytt arena for å bli kjent med nye studenter.

4 år med studering på beltet mitt kan hjelpe mange nye studenter, unngå mange tabber som jeg gjorde da jeg begynte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Hehe, Staketten ja. Jeg trakker vel i hannes fotspor :p

Ser ut som han plutselig forsvant veldig brått, noen som vet hvor det ble av ham, eventuelt om han fikk seg noe til slutt?

 

Det har jeg også lurt på lenge, jeg har fryktet at han ikke orker mer og avslutta livet men så har jeg søkt på navnet staketten og til og med funnet dateprofilen hans med et ekte bilde av han og brukere på noen andre forumer hvor han nylig var aktiv så han lever nok fortsatt :)

 

Når jeg så bildet skjønte jeg litt av alt han har sagt. Jeg så han var ganske aktiv i 1 år med i kvinneguiden og har blitt hatet av folk der med, jeg savna han, syns alle de innleggene hgans var morsomme

 

 

Siden vi nå en gang er på et dataforum (det skal dog sies at brukergruppen har utvidet seg noe etterhvert) tror jeg vi trygt kan anta at ganske mange av dem du spør (og antagelig noen av dem som svarer) er strålende fornøyd om de har noen dame i det hele tatt. :wee:

 

På internett kan vi alle skryte på oss erfaring på linje med en aldrende rockemusiker. Men du kan trygt ta det med flere klyper salt, TS.

 

Geir :)

 

Vil det si at jeg kanskje ikke er den eneste jomfruen innpå her altså? :p

 

Nei jeg og er jomfru ;)

 

Jeg er 24 år gammel og er forsatt jomfru, så jeg skal ikke lyve at jeg har akkurat nå lite standard.

Men alle jeg "har prøvd meg på" til nå, har vært damer jeg faktisk liker generelt sett.

Og jeg som trodde jeg var gammel til å være jomfru

 

Jeg lurer på om dere gutter har noen kriterier for hvem dere knuller, eller om dere faktisk helt ukritisk høvler over enhver med vagina? Jeg mener nå ikke engangstilfeller i fylla, men gjentagende, seksuelle affærer med jenter du kun møter for sex, hovedsakelig edru.

Jeg har aldri knult :green:

 

Men hvem folk knuller og generelt har du vell ingenting med?

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til avsporinger, folkens? Jeg minner om at tråden her handler om: Hvem knuller dere, gutter!

Hmm, får vel spore det inn på tema igjen da....

 

Det har sabla lite med topic å gjere, men har mange med PPU-planen i kompisgjengen min. Det er visst grådig vanskeleg å få plass om du ikkje har master. Kjelde: Folk Teitgutt på diskusjon.no kjenner.

Du kan si til dem at de må ta den "praktisk" delen av Praktisk Pedagogisk Utdanning med en liten klype salt, spesielt hvis det er på UiO.

 

...med mindre det praktiske er at man knuller de man studerer med! (Se? Jeg er on-topic!)

 

Hvis alt går som planlagt, så har jeg sikret meg en bachelorgrad i historie med breddefag i religion. Jeg har også tatt et enkeltemne i religionsfilosofi. Målet er å begynne enten med PPU eller master i historie til høsten. Årsstudium i matte var min backupplan.

 

Jeg kommer nok ikke til å "utnytte" posisjonen min, men det et nytt arena for å bli kjent med nye studenter.

4 år med studering på beltet mitt kan hjelpe mange nye studenter, unngå mange tabber som jeg gjorde da jeg begynte.

Det er ikke direkte å utnytte posisjonen... men det gjør jo at du blir kjent med mange unge håpefulle :) Pluss, du vet, fadderuka er ganske heftig. Med mye knulling (on-topic igjen).

 

Men jeg må påpeke at matte kanskje ikke er det beste valget dersom målet er å treffe kvinnfolk. Med mindre du blir aktiv i RF eller noe da.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ingen har bedt deg skrive her. Spørsmålet mitt er et helt oppegående, okei spørsmål som går ut til dem som ØNSKER å svare, og da forutsetter det også at de som svarer ikke er jomfru heller.

Dette er et offisielt forum ullebingo, hvem som vil kan gå inn på hvilken som helst tråder, du har mye igjen å lære om forumet ;)

Lenke til kommentar

@Capa Barsavi: Men det er jo lett for deg. Du som har slik en grundig bakgrunn i de retoriske kunster er jo velformulert nok til å få de fleste til sengs.

 

For ikke å glemme mine helt ville dance moves og utenomjordiske sprettrumpe. Jeg tror faktisk det er disse faktorene som veier tyngst. Caveman>retoriske kunster.

Lenke til kommentar

For ikke å glemme mine helt ville dance moves og utenomjordiske sprettrumpe. Jeg tror faktisk det er disse faktorene som veier tyngst. Caveman>retoriske kunster.

For å være ærlig så var det et forsøk på en referanse til bakgrunnshistorien til karakteren du tok brukernavnet ditt fra.

 

Men jeg tviler ikke på at du har en helt rå sprettrumpe.

Lenke til kommentar

 

For ikke å glemme mine helt ville dance moves og utenomjordiske sprettrumpe. Jeg tror faktisk det er disse faktorene som veier tyngst. Caveman>retoriske kunster.

For å være ærlig så var det et forsøk på en referanse til bakgrunnshistorien til karakteren du tok brukernavnet ditt fra.

 

Men jeg tviler ikke på at du har en helt rå sprettrumpe.

 

Ah! Selvsagt. Way to drop the ball...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...