verwooks Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Ska si opp mitt Telenor abb for å gå for Tele2 istedenfor. (Faren min som bestemte dette ja) Er det mulig for meg å bare klaske inn brukernavn og passord istedenfor å legge inn den CD'en ? Bruker Smoothwall til ISDN oppkoblingen min skjønneru .. Hvis ikke, kan jeg bare få meg frisurf istedenfor ? Trenger bare brukernavn og passord. Den cden/programvaren er jeg ikke interessert i å installere. Sikkert masse reklamedritt og slikt som følger med ..
Nichlas Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men til Tele2 trenger du ikke noe brukernavn eller passord som som du gjør med løsningen til Telenor (PPPoE). Med Tele2 bare kobler du modemet til splitteren, og så kobler du modemet til en hub/switch eller direkte i PCen og setter den til å motta IP via DHCP. Og vips er du på nett Vet ikke om det var dette svaret du var ute etter, men...
agvg Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Er det mulig for meg å bare klaske inn brukernavn og passord istedenfor å legge inn den CD'en ? Bruker Smoothwall til ISDN oppkoblingen min skjønneru .. Du trenger kun B/P og telefonnummeret, hvis du har en CD med en nummerkode på kan du gå hit: http://reg.tele2.no
verwooks Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Skrevet 17. oktober 2003 Er det mulig for meg å bare klaske inn brukernavn og passord istedenfor å legge inn den CD'en ? Bruker Smoothwall til ISDN oppkoblingen min skjønneru .. Du trenger kun B/P og telefonnummeret, hvis du har en CD med en nummerkode på kan du gå hit: http://reg.tele2.no Takk ... det var svaret jeg trang Mens vi er inne på det ... vil tele2 gi meg dårlige ping på TnX sine spillservere enn Telenor gav meg ? Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men til Tele2 trenger du ikke noe brukernavn eller passord som som du gjør med løsningen til Telenor (PPPoE). Med Tele2 bare kobler du modemet til splitteren, og så kobler du modemet til en hub/switch eller direkte i PCen og setter den til å motta IP via DHCP. Og vips er du på nett Vet ikke om det var dette svaret du var ute etter, men... ISDN ... ikke ADSL Er så heldig å ha ISDN istedenfor jeg vettu .. men men. .. de sier at vi får ADSL 4 januar ... så jeg har noe framtid som ser lysere ut nå ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå