Espenevo Skrevet 16. oktober 2003 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har lagt opp et nettsted på Webdeal, og sliter med å få til noe så enkelt som å sette passord på admindelen. Webdeal kjører FreeBSD, og krever i følge http://www.webdeal.no/support/freebsd/free...passordbesk.php et litt spesielt oppsett på .htaccess - men jeg får det ikke til å fungere. Jeg har skrevet filene om og om igjen, generert nye .htpasswd og får bare "500 server error". Webdeal har et cgi-script som skal kunne gjøre denne jobben, men hva hjelper det når jeg bare får "500 server error" på det? Ettersom jeg har satt opp .htaccess mange ganger før uten nevneverdige problemer på andre servere, begynner jeg å lure på om det er noe helt grunnleggende jeg gjør feil. Er det noen som har gjort dette før på Webdeal og kan tenke seg å hjelpe meg et øyeblikk? Jeg får ofte anbefalt Webdeal og er fornøyd med dem i forbindelse med andre domener, men... det er jo ikke noen vits å velge Webdeal som billig og bra når det går med hele arbeidsdager på noe så simpelt som dette - på Servetheworld med FileMan tar det jo to hele sekunder å sette opp..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå