Gå til innhold

Får ikke trent på 2 uker


Anbefalte innlegg

Hei! Skal snart ta en hårtransplantasjon og i forbindelse med det sa legen at jeg ikke kan trene på 2 uker for å sikre maksimal tilvekst.

 

Jeg er naturligvis veldig bekymret siden jeg har stort sett holdt meg aktiv flere ganger i uka i snart 4 år.

 

Har dere noe tips for hvordan jeg ikke skal miste så mye "gains"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig her, dette er en hvilkeuke/deload som man skal ha ca hvar 6-8 uke uansett.

Massen går ikke nedover før minst 3 uker og når du kommer tilbake vil nervesystemet være uthvilt og bindevevet brutt ned.

Det eneste du bør gjøre da er å begynne på 25% lavere vekter igjen så du får utnyttet mangelen på bindevev

Lenke til kommentar

2 uker har vel ikke mye å si. Faktisk tror jeg du vil tjene på det. Når kroppen har hvilt såpass vil musklene reagere stort når du starter igjen.

 

Men du kan ikke trene noe som helst? Hva med cardio, som på en Crosstrainer apperat o.l.?

Får ikke trent noe som helst siden svette kan føre til at røttene på det transplanterte håret blir ødelagt. Som sagt vil ikke ta noe sjanser, men er redd for at jeg går opp mye i vekt osv. Skal spise ekstra sunt de 2 ukene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...