Gå til innhold

Sony Ericsson sitt comeback


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkelen der er ikke _litt_ interessant engang :)

 

Litt for useriøst av ITAvisen å skrive en slik artikkel synes jeg, spesielt siden tallene ikke har noe særlig grunnlag.

 

Europas største mobil-magasin Connect hadde en litt mer seriøs undersøkelse der leserne kåret beste mobil i 3 klasser:

Beste luksus-mobil: SL55

Beste billigmobil: M55

Beste businessmobil: S55

 

Bra reklame for et visst firma der :wink:

Lenke til kommentar
Artikkelen der er ikke _litt_ interessant engang :)

 

Litt for useriøst av ITAvisen å skrive en slik artikkel synes jeg, spesielt siden tallene ikke har noe særlig grunnlag.

 

Europas største mobil-magasin Connect hadde en litt mer seriøs undersøkelse der leserne kåret beste mobil i 3 klasser:

Beste luksus-mobil: SL55

Beste billigmobil: M55

Beste businessmobil: S55

 

Bra reklame for et visst firma der :wink:

 

Så SL55 er en luksusmobil, og S55 en businessmobil. Merkelig hvordan man tilpasser kategorier etter sitt eget hode. SL55 som skulle være et billig alternativ til T610 ? Skulle den ikke det da ? Og det eneste som skiller den fra S55 er design samt bedre display. Skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke Siemens lagde nye meny-ikoner heller ?

Lenke til kommentar

Dette er jo basert på itavisens lesere, så jeg tror nok denne testen stemmer blant 2. gangskjøpere av mobiler som ar sett seg lei av nokia. Man vil prøve noe nytt, og erikson er jo nr2 i størrelse så da havner valget ofte på dem.

 

Slik er det med meg, så min neste mob blir kanskje en ericson (mes sansynlig det ja).

Lenke til kommentar
Artikkelen der er ikke _litt_ interessant engang :)

 

Litt for useriøst av ITAvisen å skrive en slik artikkel synes jeg, spesielt siden tallene ikke har noe særlig grunnlag.

 

Europas største mobil-magasin Connect hadde en litt mer seriøs undersøkelse der leserne kåret beste mobil i 3 klasser:

Beste luksus-mobil: SL55

Beste billigmobil: M55

Beste businessmobil: S55

 

Bra reklame for et visst firma der :wink:

 

Connect har jo alltid favorisert siemens, tar ikke de seriøst, uansett hvor stor de er.

Det er tull å si at s55 er den beste business mobilen i dag.

Lenke til kommentar

Det er tull å si at s55 er den beste business mobilen i dag.

 

Har du noe bedre forslag da?

T610 er utelukket siden den ikke har adressebok engang. Og mobiler som 3650 og P800 regnes som for avanserte for "den jevne business-bruker" :)

 

Admin'c: ikke ITAvisens lesere, men Dagbladets :wink:

Dessuten er SonyE langt fra nummer 2 i størrelse :-)

Lenke til kommentar

Det er tull å si at s55 er den beste business mobilen i dag.

 

Har du noe bedre forslag da?

T610 er utelukket siden den ikke har adressebok engang. Og mobiler som 3650 og P800 regnes som for avanserte for "den jevne business-bruker" :)

 

Admin'c: ikke ITAvisens lesere, men Dagbladets :wink:

Dessuten er SonyE langt fra nummer 2 i størrelse :-)

 

Jo, P800 Er den perfekte business mobilen på markede idag. Den er ikke noe dyrere en de "beste" fra Nokia osv. P800, kan du tenkte deg en bedre mobil i det heletatt?... (jo foresten, P900 er snart ute =)

Lenke til kommentar

Det er tull å si at s55 er den beste business mobilen i dag.

 

Har du noe bedre forslag da?

T610 er utelukket siden den ikke har adressebok engang. Og mobiler som 3650 og P800 regnes som for avanserte for "den jevne business-bruker" :)

 

Admin'c: ikke ITAvisens lesere, men Dagbladets :wink:

Dessuten er SonyE langt fra nummer 2 i størrelse :-)

 

Jeg vil tro at 6310i evt 9210i er en større favoritt blant businessbrukere, uten at jeg sitter med konkrete tall på dette. Fra gammelt av henger Nokia igjen som business telefoner, samt Ericsson. T68 var nok også mye brukt i forretningslivet. Samme med T39 og R320.

Lenke til kommentar
Artikkelen der er ikke _litt_ interessant engang :)

 

Litt for useriøst av ITAvisen å skrive en slik artikkel synes jeg, spesielt siden tallene ikke har noe særlig grunnlag.

 

Europas største mobil-magasin Connect hadde en litt mer seriøs undersøkelse der leserne kåret beste mobil i 3 klasser:

Beste luksus-mobil: SL55

Beste billigmobil: M55

Beste businessmobil: S55

 

Bra reklame for et visst firma der :wink:

 

Muli du synes det var useriøst av itavisen å skrive den artikkelen, jeg synes det var useriøst av deg å hakke ned på dem, for så å komme med en test der Siemens ruler gata. Er vel ikke uten grunn at de har skrevet den, da de aller fleste med litt innsyn i mobilmarkedet ser at de tallene er helt feil. Det er en norsk undersøkelse, for brukere i norge. Og norge er så vidt meg bekjent litt lengre fram i teknologiverdenen enn en del andre europeiske land. Stoler mer på itavisen enn et utenlandsk magasin for å si det sånn.

 

btw: tror de fleste har skjønt du forguder siemens ;)

 

(snakker om artikkelen til itavisen om at reportasjen til nrk var feil, ikke salgsstatistikken som jeg mildt sagt driter i)

Lenke til kommentar
It-avisens artikkel kan ikke kalles annet enn useriøs. Selv om SE selger bra i Sverige for tiden er det ganske drøyt å karakterisere dem som "et av de mest suksessrike mobilselskapene". SE er fremdeles en lilleputt med store økonomiske problemer.

 

Tror ikke se sliter så mye med økonomien som du tror. Vet ikke om du har fått med deg de siste dagers nyheter.

 

http://www.hegnar.no/IT-Kanalen/newsdet.as...=127911&cat=110

http://www.hegnar.no/IT-Kanalen/newsdet.as...=127838&cat=110

Lenke til kommentar
Og norge er så vidt meg bekjent litt lengre fram i teknologiverdenen enn en del andre europeiske land.

 

Hah :)

Etter å ha bodd ett år her i London, ser jeg hvor langt etter Norge henger, _spesielt_ på mobilfronten. Hvordan ligger Norge an med UMTS for eksempel? Og dere har vel bare en tredjedel av mobil-modellene som finnes her.

Er bare uenig, var bare det jeg ville ha frem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...