Gå til innhold

Pokemon Episoder på norsk?


Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, så tilgi meg admin om jeg har plassert den feil :)

 

Kanskje litt barnslig, men jeg har lenge lett etter Pokemon sesong 1-3 med norsk tale, og jeg klarer rett og slett ikke å forstå at dette har forsvunnet helt fra hele internett!

 

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe det på dvd, eller vet hvor jeg kan skaffe dette? Så mye på dette i barndommen, og har et ønske om å se sesongene på nytt. Engelsk tale liker jeg ikke, spesielt fordi ash høres ut som en 5 år gammel gutt.

 

Noen flere som savner Pokemon på norsk?!

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, så tilgi meg admin om jeg har plassert den feil :)

 

Kanskje litt barnslig, men jeg har lenge lett etter Pokemon sesong 1-3 med norsk tale, og jeg klarer rett og slett ikke å forstå at dette har forsvunnet helt fra hele internett!

 

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe det på dvd, eller vet hvor jeg kan skaffe dette? Så mye på dette i barndommen, og har et ønske om å se sesongene på nytt. Engelsk tale liker jeg ikke, spesielt fordi ash høres ut som en 5 år gammel gutt.

 

Noen flere som savner Pokemon på norsk?!

Jeg!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...