RS2000 Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Undres litt på om man kan surfe på nettet uten kabelmodemet. Det er jo koax-plugg som benyttes inn til modemet og jeg har nettverkskort med koax. Jeg har Telenor Midi.
dsgf Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Kabelmodemet ditt er nok _litt_ mer enn bare et coax-nettverkskort i et plastboks. Man kunne vel teoretisk sett leke seg med tanken at man kunne skrive alle modeminstruksjonene i et program og kjøre det på en pc, men jeg tviler på at det er særlig enkelt å få til i praksis.. Det blir litt som å koble antennekabelen til tv-en til coax-nettkortet og tro det funker, liksom..
enden Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 det kan du ikke. Jobben til modemet er å gjøre om grumset som kommer på kabelen til signaler som er forståelige for pc'n. Uten modemet er det bare grums som når maskinen din Se på det som å snakke med en kineser, som ikke kan engelsk, uten tolk (du kan ikke kinesisk vel?)
RS2000 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Skrevet 14. oktober 2003 OK, I get it. Var bare en tanke som rullet. En ting til: Jeg kan dessverre ikke kinesisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå