Gå til innhold

[Løst] good all-around telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg ny mobil, men begynner å bli noen år gammel, så tenkte jeg sku kjøpe meg en smarttelefon, prisen må være rundt kr 2000-2500,-

Må ha god kamera og et batteri som holder strøm en stund

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrevet

men hva med huawei ascend p6, htc desire 500, lg g2 mini ellerhuawei ascend g6
Men har sett at noen har mikro-sim, hva er forskjellen mellom dem?

Skrevet

Jeg ville ikke anbefalt de du nevner der. Den prisklassen du nevner er jeg ikke i tvil at jeg ville valgt Windows Phone eller spart til jeg hadde råd til en bedre Android.

Skrevet

Hva med xperia z?

Har den selv, tar gode bilder og har gode funksjoner for batterisparing som gjør at det varer ei stund

Skrevet (endret)

skal ikke da spille så mye på den, siste telefon eg hadde var en htc wildfire s som har
600Mhz prosessor 1 kjerne, 5MP kamera og hadde greit batteri, så noe bedre enn det er jeg fornøyd

Men når jetg ser på xperia z så tipper jeg meg mot den, men bruker den mikro-sim eller standarg størelse sim?

Endret av Mgut
Skrevet

kan strekke meg til kr 3000,- for en telefon, men fint at du også sier at eg kan ha den en stund pga oppdateringer

Skrevet (endret)

Strekker du fra 2500,- til 3000,- finnes det så mange mye bedre telefoner enn de de fra 2500,- og nedover hvis du vil ha Android.

Noen spesiell grunn til at du ikke snuser på Windows Phone?

Endret av MobilNerd
Skrevet

Nei det er ikke noe spesiel grunn til det, liker ikke bare hvordan det ser ut, hele layout til windows telefoner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...