Gå til innhold

[Løst] Høyttaler(e), budsjett 1k


Anbefalte innlegg

Har bare to små slitne typiske "PC-høyttalere" og tenkte å investere i noe som er hakket bedre når skattepengene kommer. 1k er kanskje ikke all verden, men jeg er heller ikke spesielt kravstor.

 

En liten stue. Skal bare koble til dataen og bruke WiMP, kanskje koble til TV'en (gammel billig-TV til 2k) av og til.

 

Hva anbefales? Kan kanskje justere opp budsjettet, men hadde ikke tenkt å legge så mye i dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du da lyst på et annet PC anlegg? 5.1 eller 2.1?

 

Jeg har selv et Logitech z-906 anlegg, og det er absolutt nok for mitt rom og passer godt i stuer også, det er et all-round anlegg og det passer til både musikk og film, det koster for tiden 2500 men er stadig vekk tilbud! Du kan lese mer om det her: https://www.komplett.no/logitech-z-906-51-thx-dts/746826

 

Ellers kan jeg anbefale andre billigere logitech pc høyttalere som er 2.1, disse gir også god lyd. Du kan se litt selv på komplett osv, mange gode anmeldelser på de forskjellige anleggene!

Endret av Huxiz
Lenke til kommentar

5.1 og 2.1 er antall kanaler. 2.1 er to høyttalere i stereo med en sub mens 5.1 er fem høyttalere, gjerne i surround med en sub.

 

Sier meg enig i Maxopp. Når du har et så lite budsjett så er nok bruktmarkedet best. Om brukt er uaktuelt så kan du kikke innom surround.no. De har mye billige og greie lydpakker.

Lenke til kommentar

5.1 og 2.1 er antall kanaler. 2.1 er to høyttalere i stereo med en sub mens 5.1 er fem høyttalere, gjerne i surround med en sub.

 

Sier meg enig i Maxopp. Når du har et så lite budsjett så er nok bruktmarkedet best. Om brukt er uaktuelt så kan du kikke innom surround.no. De har mye billige og greie lydpakker.

 

Ok, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...