Gå til innhold

Sony Z1 vil ikke lese minnekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en lite brukt sony z1 . Problemet med den er at den ikke leser mine korte.noen som har vært borti det før?? Jeg veit mine korte fungerer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Det kan være formattert på feil måte. Ta sikkerhetskopi av kortet og formatter det deretter i Sonyen. det burde hjelpe.

Skrevet

Ja men den leser ikke korte den er frå og står sett inn mine kort. Har en sony z1 compaq den leser korte uten problemer

Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Da må du prøve med andre minnekort og se om Z1 leser dem. Hvor stor kapasitet på kortet?

Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Sjekk bruksanvisningen og sjekk hvor store minnekort Z1 kan håndtere.

Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Min Xperia Z klarer fint å lese et på 64GB. Ligger det viktige data på dette kortet?

Hvordan har du formattert kortet?

Skrevet (endret)

Det korte har alltid stått i den er ikke formattert det .men ikke noe viktig på det . Men en sony compaq som min man har leser det korte

Endret av serinka
Skrevet

Prøv å restart telefonen med kortet i. Det må jeg gjøre innimellom på min Z1. Det er også et Samsung 64 gb kort. Innimellom trenger jeg ikke å gjøre det, andre ganger må jeg gjøre det, for at tlf skal lese det. Dette gjelder bare etter at kortet har vært ute og blitt fylt opp i pc'n.

Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Kom plutselig på en sak: KitKat har begrensninger på appenes bruk av minnekort. Kan det være årsaken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...